Реєструйся

Інформація від ДФС у телефонному режимі


Суб’єкти господарювання та громадяни мають можливість отримати інформаційно-довідкові послуги в режимі оn-line та надати усні звернення громадян, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР та інформацію на сервіс «Пульс» і про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України «Про очищення влади» від 16 вересня 2014 року № 1682-VII, зателефонувавши до контакт-центру ДФС за номером: 0 800 501 007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів — за тарифами операторів мобільного зв’язку).

Для зручності отримання інформаційних послуг за телефоном та можливості вибору бажаного напрямку послуг за допомогою автовідповідача телефонний апарат має працювати в тоновому режимі набору номера.

Для переведення телефонного апарату в тоновий режим необхідно натиснути кнопку [*] — «зірочка» або перевести перемикач на корпусі телефону/на слухавці у положення «Tone» (Тон).

Мобільні телефони переводити в тоновий режим не потрібно.

Слід зауважити, що у дискових телефонних апаратах відсутня можливість тонового набору номера.

Інформація, яка надається за допомогою автовідповідача, систематизована за напрямами.

Кнопка 0 — отримання інформації з питань стану обробки електронної звітності та опрацювання файлів запитів про доходи для призначення субсидій.

Кнопка 1 — отримання інформаційно-довідкових послуг.

Кнопка 2 — скасування у телефонному режимі посиленого сертифікату або отримання консультації щодо електронного цифрового підпису.

Кнопка 3 — залишити усне звернення громадян, відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

Кнопка 4 — залишити інформацію на сервіс «Пульс».

Кнопка 5 — залишити інформацію про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України «Про очищення влади».

Кнопка 6 — залишити повідомлення працівниками ДФС про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції» іншою особою ДФС.

Кнопка 7 — довідкова інформація щодо самостійного пошуку відповідей на запитання у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі та електронної адреси, на яку можна надіслати запитання. Інформаційно-довідкові послуги надаються з 08.00 до 20.00 (крім суботи та неділі).