Кабмін уточнив правила люстраційної перевірки


Внесено зміни до Порядку проведення люстраційної перевірки

Постановою від 25 березня 2015 № 167 Кабмін вніс зміни до Порядку проведення перевірки достовірності відомостей стосовно застосування заборон, передбачених ст. 1 Закону «Про очищення влади».

Передбачено, що відповідальний структурний підрозділ у разі відсутності відомостей про особу, яка підлягає перевірці, у Реєстрі роздруковує відповідну інформацію і додає її до особової справи. А при наявності в Реєстрі відомостей про особу, яка підлягає перевірці, — направляє до Мін’юсту або в головні територіальні управління юстиції в Криму, областях, Києві та Севастополі за місцем проживання такої особи запит про проведення перевірки для отримання витягу з Реєстру.

Запити про проведення перевірки направляються в разі, коли:

— у матеріалах особової справи такої особи зазначена інформація, яка свідчить про те, що особа займала відповідну посаду в органах внутрішніх справ, інших правоохоронних органах, органах прокуратури в період, що підлягає перевірці, а також трудова книжка такої особи втрачена/відновлена і/або з матеріалів особової справи видно, що особа могла займати відповідні посади в період, що підлягає перевірці, — в МВС і Генпрокуратурі;

— у матеріалах особової справи такої особи зазначена інформація, яка свідчить про те, що особа обіймала посаду судді в період, що підлягає перевірці, а також трудова книжка такої особи втрачена (загублена)/відновлена і/або з матеріалів особової справи видно, що особа могла обіймати дану посаду в період, що підлягає перевірці, — в ДСА.

Запити про проведення перевірки направляються в:

апарат ДФС — щодо осіб, які займають посади, перелік яких визначено Мінфіном, а в територіальні органи ДФС — щодо інших осіб за місцем їх проживання, за яким вони беруться на облік як платники податків;

ДСА — щодо суддів вищих спеціалізованих судів та Верховного Суду, а в територіальні управління ДСА за місцем проживання судді — щодо суддів місцевих та апеляційних судів.

Наголошується, що у випадку, коли особа займає посаду, перебування на якій є держтаємницею, така посада в документах про проведення перевірки не вказується.

Також вказується, що на запит особи, щодо якого проводилася перевірка, з його особистої справи надається копія матеріалів перевірки.

У разі звільнення особи (крім переказу) або його смерті перевірка припиняється, керівник органу, в якому проводиться перевірка, направляє не пізніше, ніж на 3 день з дня звільнення особи або отримання документа про його смерть в органи перевірки повідомлення про припинення перевірки.

Персональні дані осіб, щодо яких проводиться перевірка, а також копії документів, отримані органами під час її проведення, обробляються, зберігаються та поширюються з урахуванням вимог Закону «Про захист персональних даних».

За матеріалами Юрліги