Національний банк України врегулював використання електронного підпису при касовому обслуговуванні клієнтів банків відповідно до постанови НБУ «Про затвердження змін до інструкції про ведення касових операцій банками в Україні» від 11.07. 2017 № 62. Цей документ продовжує процес реалізації проекту #Paperless, суть якого полягає в максимально можливій відмові від паперових документів при обслуговуванні клієнтів банків. Імплементація його норм дозволить банку здійснювати касове обслуговування клієнтів з використанням електронного підпису (ЕП), в тому числі електронного цифрового підпису, йдеться у повідомленні Нацбанку. Ухвалення змін викликане вдосконаленням організації касової роботи банками в Україні, що пов’язано з впровадженням банками на договірних умовах з клієнтами електронного документообігу, електронних касових документів та ЕЦП/ЕП. Згідно зі змінами, якщо касове обслуговування клієнтів здійснюється з використанням ЕП, то договір повинен містити умови і порядок визнання учасниками електронної взаємодії електронних документів з використанням ЕП і містити умови про розподіл ризиків збитків, які можуть бути завдані банку, клієнту і третім особам. Зміни набирають чинності з 14 липня 2017 року.
Джерело: редакція журналу «Довідник кадровика»