...
Реєструйся

Найпоширеніші помилки в електронних заявах-розрахунках за паперовими «лікарняними»


Для отримання від Пенсійного фонду України фінансування на оплату «лікарняних» роботодавцю необхідно подати заяву-розрахунок в електронному вигляді, що містить інформацію про суми коштів, нараховані застрахованим особам.

Заяву-розрахунок може бути відхилено з причини наявності в ній помилок, — повідомляє ПФУ.

В електронних заявах-розрахунках найчастіше зустрічаються такі помилки:

  • страховий стаж не відповідає загальному стажу, вказаному в заяві-розрахунку;
  • невідповідність між набутим страховим стажем застрахованої особи (за останні 12 місяців), і тим, що зазначений в Реєстрі застрахованих осіб;
  • відсутнє обмеження визначеної на загальних підставах суми страхової виплати в розрахунку на місяць, якщо на момент настання страхового випадку застрахована особа не набула сумарно у дванадцятимісячному періоді, що передує страховому випадку, шестимісячний страховий стаж;
  • відсутній запис дати направлення на МСЕК;
  • призначення страхових виплат одночасно за основним місцем роботи та за сумісництвом;
  • неправильно заповнено реквізити страхувальника: місцезнаходження (вказано не повністю або з помилками) номер рахунку, МФО банку;
  • не внесено дані щодо належності застрахованої особи до пільгової категорії (у разі наявності).

Авторський дистанційний курс підвищення кваліфікації кадровиків від Вікторії Ліпчанської. Вищий рівень. (Набір нової групи. Старт навчання — 1 жовтня)

У заявах-розрахунках зі статусом «Не прийнято» причина відхилення відображається у вигляді коментаря (в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України).

Найпоширеніші помилки в електронних заявах-розрахунках за паперовими лікарняними стосуються даних, що вводяться відповідальними особами вручну: це стосується як реквізитів самого листка непрацездатності, так і інформації про застраховану особу.

При цьому для документального підтвердження скановані копії паперових листків непрацездатності прикріплюються до електронної заяви-розрахунку.

Для своєчасного отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності потрібно уважно перевіряти всі реквізити та реєстраційні дані.

Джерело: Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області

Плакати та шпаргалки для роботи відповідального за ведення військового обліку на підприємстві

Матеріали до теми


Внесено зміни до розрахунку середньої зарплати для «лікарняних» та «декретних»
Кабмін постановою від 14 липня 2025 р. № 837 вніс зміни до низки власних постанов щодо загальнообов’язкового державного соціального страхування. Письмові і телефонні КОНСУЛЬТАЦІЇ та інші кадрові ...
ПФУ оновить правила перевірок страхувальників
Пенсійний фонд повторно оприлюднив для обговорення проєкт своєї постанови, яким пропонує затвердити новий Порядок перевірки правильності використання страхувальниками страхових коштів ...