Наказ про прийняття на роботу директора

Дата публікації: 27.11.2019

 

У СТАТТІ:

1. Аналіз законодавства щодо вимог до прийняття на роботу директора
2. Особливості оформлення наказу про призначення
3. Зразки: рішення уповноваженого органу управління юридичної особи; наказ про прийняття на роботу 

Чи потрібен наказ про прийняття на роботу директора
Під час прийняття на роботу керівника (директора) підприємства інколи не вважають за потрібне оформлювати це відповідним наказом, оскільки такий наказ (розпорядження), згідно з ч. 3 ст. 24 Кодексу законів про працю України (КЗпП), має бути підписаний власником або уповноваженим ним органом.

А оскільки керівника підприємства часто розглядають як саме такий «уповноважений орган», то цю вимогу КЗпП нерідко помилково сприймають як те, що керівник не може видавати наказ «на самого себе». Спробуємо розібратися у цьому, та спочатку проаналізуймо деякі норми не лише КЗпП, а й Господарського кодексу України (ГКУ). Адже такий працівник підприємства, як його директор, не є «звичайним» працівником, і тому певні питання його роботи на підприємстві, зокрема й призначення на роботу, регулює саме ГКУ…

Повний варіант статті читайте в журналі  «Діловодство» № 11, 2019, с. 40

Придбати журнал

Електронний формат