15:04 04.07.2018
До наказів з кадрових питань (особового складу) висуваються підвищені вимоги. Такі накази регулюють питання:
- прийняття;
- переведення;
- звільнення працівників;
- порядок надання відпусток;
- присвоєння розрядів;
- накладення стягнень;
- заохочення працівників тощо.
Їх видають, реєструють, формують у справи і зберігають окремо від наказів з основної діяльності та наказів з адміністративно-господарчих питань.
Порівняно з наказами з основної діяльності складання й оформлення наказів з кадрових питань відрізняється як за формою, так і за процедурою їх підготовки та видання.
Докладно про особливості наказів з кадрових питань — у матеріалі Оксани Каманової, експерта з трудового права і кадрового діловодства, у спецвипуску газети «Кадри і зарплата» № 13 (109), 2018.