...
Реєструйся

Накази з кадрових питань (особового складу): особливості та рекомендації


До наказів з кадрових питань (особового складу) висуваються підвищені вимоги. Такі накази регулюють питання:

  • прийняття;
  • переведення;
  • звільнення працівників;
  • порядок надання відпусток;
  • присвоєння розрядів;
  • накладення стягнень;
  • заохочення працівників тощо.

Їх видають, реєструють, формують у справи і зберігають окремо від наказів з основної діяльності та наказів з адміністративно-господарчих питань.

Порівняно з наказами з основної діяльності складання й оформлення наказів з кадрових питань відрізняється як за формою, так і за процедурою їх підготовки та видання.

Докладно про особливості наказів з кадрових питань — у матеріалі Оксани Каманової, експерта з трудового права і кадрового діловодства, у спецвипуску газети «Кадри і зарплата» № 13 (109), 2018.

Придбати спецвипуск Архів газети

Матеріали до теми


Які документи в Україні не апостилюють і чому — пояснює Мін’юст
Для офіційного визнання виданих в Україні документів дійсними в інших державах потрібне їх міжнародне підтвердження. Найпоширенішим та найпростішим способом на ...
Нечітка печатка в трудовій — чи є підстава для занепокоєння?
Інструкція про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України ...