На веб-сторінці ПФУ розміщено інформацію про те, що протягом квітня керівники ПФУ провели прес-конференції у п’яти обласних центрах країни, залучивши до обговорення теми дистанційних послуг понад 200 представників засобів масової інформації.
Серед послуг — безкоштовне СМС-інформування, дистанційне отримання довідок з QR-кодом, отримання інформації про страховий стаж, кабінет страхувальника для роботодавців та багато інших корисних можливостей.
Також найближчим часом ПФУ зможе надавати основний масив дистанційних послуг через веб-ресурси. Крім того, вже сьогодні працюють над запровадженням нового сервісу — електронної черги. Кожен користувач веб-порталу незабаром зможе записатись на прийом до будь-якого відділення Фонду онлайн. Це дасть можливість зекономити час клієнтам і уникнути черг при відвідуванні установ.