...
Реєструйся

Нові правила перевірки скарг щодо результатів діяльності аудиторів


Аудиторська палата рішенням від 23.02.2017 р. № 339/12 затвердила Порядок проведення перевірок скарг щодо результатів діяльності аудиторських фірм і аудиторів, які надходять до Аудиторської палати України (Порядок). Порядком встановлюються єдині правила і процедури здійснення Аудиторською палатою перевірок скарг та інших звернень щодо результатів діяльності аудиторських фірм і аудиторів, а також інформації, яка стала відома Аудиторській палаті за результатами моніторингу практики аудиторської діяльності. Дія Порядку не поширюється на проведення зовнішніх перевірок систем контролю якості аудиторських послуг. Перевірка скарг, які надходять до Аудиторської палати та інформації, яка стала відома Аудиторській палаті за результатами моніторингу практики аудиторської діяльності, здійснюється Комітетом з контролю якості аудиторських послуг згідно норм цього Порядку, а також інших нормативних актів, затверджених Аудиторською палатою.

Підставою для проведення Комітетом перевірки аудитора/аудиторської фірми є скарга, визнане скаргою, відповідно до вимог цього Порядку, звернення юридичної чи фізичної особи, що надходить до Аудиторської палати з викладеними в ній обставинами, що можуть свідчити про неналежне виконання таким аудитором/аудиторською фірмою своїх професійних обов’язків. Підставою для проведення перевірки аудитора/аудиторської фірми також є рішення Комісії Аудиторської палати з контролю якості та професійної етики, прийняте на підставі подання Комітету за результатами моніторингу практики аудиторської діяльності.

Джерело: редакція журналу «Довідник кадровика»

Видання для кадровиків Журнали реєстрації