...
Реєструйся

Паперовий лікарняний не зіпсує ваші виплати — пояснює ПФУ


Паперовий листок непрацездатності є дійсним документом для отримання страхових виплат, якщо через технічні чи інші об’єктивні причини електронний лікарняний не було сформовано. У такому випадку страхувальник може подати заяву-розрахунок до Пенсійного фонду через портал електронних послуг, вказавши тип документа як «паперовий» та додавши його скановану копію.

Ситуація. Працівник перебував на лікарняному, і в медичному закладі йому видали листок непрацездатності на паперовому бланку. Чи буде він дійсний для отримання страхових виплат?

 

Так, буде.

Починаючи з 1 жовтня 2021 року усі медичні заклади України запровадили оформлення лікарняних у електронному форматі (пункт 8 наказу МОЗ України від 1 червня 2021 року № 1066).

Медичний висновок про тимчасову непрацездатність, який лікар формує в електронній системі охорони здоров’я, є підставою для створення електронного лікарняного.

Навчання для кадровиків — семінари, курси, тренінги, вебінари
Індивідуальні курси кадровиків з нуля: 0 (800) 21 99 77

Сьогодні більшість листків непрацездатності оформлюються в електронному вигляді. Проте, зокрема через воєнні дії, можливі ситуації, коли лікар немає можливості внести дані до електронної системи охорони здоров’я для створення медичного висновку. У такому разі він має право видати листок непрацездатності на паперовому бланку.

Страхувальники можуть скористатися особистим кабінетом на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України для подання заяви-розрахунку, зокрема й у випадках, коли наявний лише паперовий листок непрацездатності.

Для цього у формі заяви-розрахунку необхідно зазначити тип листка непрацездатності як «паперовий», ввести його серію та номер, а також додати скановану кольорову копію відповідного документа.

Джерело: ПФУ Донецької області

Пакет для кадровика «Передплата + навчання»

Матеріали до теми


Податкова соціальна пільга багатодітному працівнику: як саме діє механізм
Відповідно до пп. 169.1.1 ПКУ будь-який платник податку на доходи фізичних осіб має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного ...
Адміністрування соцвиплат переходить до ПФУ: чи оновлювати посвідчення?
Пенсійному фонду України від органів соціального захисту населення передається низка функцій щодо виплати соціальних допомог. У ПФУ зазначають, що особам, ...
Чи припиняються трудові відносини при передачі суб’єкта господарювання?
Фахівці Держпраці пояснили, що в разі передачі суб’єкта господарювання трудові відносини працівників продовжуються із набувачем. Права й обов’язки за трудовими ...
Раді рекомендують прийняти в цілому законопроєкти щодо пенсій, ветеранів і трудових відносин
Комітет Верховної Ради України з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів провів чергове засідання у форматі відеоконференції, на якому ...