Вхід

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.


Отримайте БЕЗКОШТОВНО! 
4 основні Посадові інструкції
 Надішлемо їх на вашу електронку
 

Паспорт можна буде отримати поштою: Закон прийнято

Дата публікації: 05.11.2020

Нещодавно Верховна Рада України прийняла Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації мережі та функціонування центрів надання адміністративних послуг та удосконалення доступу до адміністративних послуг, які надаються в електронній формі» від 3 листопада 2020 року № 2679 (далі — Закон) щодо оптимізації мережі та функціонування центрів надання адміністративних послуг (далі — ЦНАП) та удосконалення доступу до адміністративних послуг, які надаються в електронній формі.

Так, прийняття Закону має такі цілі та завдання:

1) оптимізація мережі та функціонування ЦНАП, зокрема:

— ліквідація ЦНАП, утворених районними державними адміністраціями, та надання послуг тільки у ЦНАП органів місцевого самоврядування;

— надання повноважень Кабінету Міністрів України встановлювати вимоги до ЦНАП;

— надання послуг не через ЦНАП, а у ЦНАП — адміністративні послуги надаватимуться розташованими у ЦНАП представниками суб'єктів надання адміністративних послуг, адміністраторами або через адміністраторів шляхом їх взаємодії із суб'єктами надання адміністративних послуг;

— надання у ЦНАП усіх послуг на відповідній території — у ЦНАП надаватимуться усі адміністративні послуги органів місцевого самоврядування, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, а також адміністративні послуги за договорами щодо обслуговування у ЦНАП жителів інших територіальних громад; у ЦНАП також надаватимуться інші публічні послуги;

— розширення доступу до послуг — ЦНАП органів місцевого самоврядування обов'язково утворюватимуться в усіх населених пунктах з чисельністю населення більше 1 тис.;

— врегулювання питань утворення ЦНАП об'єднаними територіальними громадами;

— надання старостам окремих функцій адміністратора;

2) удосконалення доступу до адміністративних послуг, які надаються в електронній формі, зокрема:

— ліквідація Єдиного державного порталу адміністративних послуг;

— утворення Єдиного державного вебпорталу електронних послуг;

— визначення повноважень Кабінету Міністрів України з питань функціонування Єдиного державного вебпорталу електронних послуг.

3) розв'язання інших проблем у сфері надання адміністративних послуг, зокрема:

— уточнення терміна «адміністративна послуга» — у випадках, визначених Законом, адміністративні послуги можуть надаватися без подання заяви;

— дії органів влади, пов'язані з реалізацією прав осіб, також визнаються адміністративними послугами;

— надання результатів адміністративних послуг іншими видами поштових відправлень, а не лише рекомендованим листом. Поштою можна буде отримати паспорт, посвідчення, інші документи та речі, які видаються особам за результатами надання адміністративних послуг;

— запровадження механізму моніторингу якості надання адміністративних послуг, зокрема надання повноважень Міністерству цифрової трансформації України встановлювати порядок і показники моніторингу та порядок оприлюднення результатів моніторингу;

— надання повноважень Міністерству цифрової трансформації України та обласним державним адміністраціям звертатися до адміністративного суду щодо захисту прав осіб у сфері надання адміністративних послуг.