...
Реєструйся

ПФУ оновить порядок подання сканованих копій трудових книжок


Починаючи із 10 червня 2021 року діє Закон України від 5 лютого 2021 року № 1217-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» (далі — Закон № 1217), який дав старт обліку трудової діяльності працівника в електронній формі, відмови від паперової трудової книжки та переведення даних про трудовий стаж в електронну форму.

Механізм подання відомостей про трудову діяльність працівника, ФОП, фізособи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі, визначений постановою Правління ПФУ від 12 березня 2021 року  № 11-1 «Про затвердження Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи — підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі», яка чинна з 23 липня 2021 року.

До цієї постанови ПФУ пропонує зміни, які втілені в проєкті постанови «Про порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок». Цей проект вже вдруге доопрацьований ПФУ.

По-перше, вимагатимуть, аби відомості про трудову діяльність працівника в електронній формі подавались в будь-який період упродовж 5 років з дня набрання чинності Законом № 1217, але з урахуванням першочергового подання та опрацювання відомостей про трудову діяльність осіб, яким до настання пенсійного віку залишилося 2 і менше років, та про трудову діяльність осіб за період до 1 липня 2000 року.

По-друге, уточнять, що відомості про трудову діяльність працівника будуть подавати до територіального органу ПФУ працівники особисто або через вебпортал електронних послуг ПФУ в електронній формі з обов’язковим накладанням кваліфікованого електронного підпису працівника, страхувальника або представника страхувальника, якому керівник страхувальника делегував відповідні повноваження.

По-третє, не доведеться сканувати сторінки трудової книжки, до яких не внесено записи.

По-четверте, відомості про трудову діяльність працівника за період після 10 червня 2021 року подаються у складі об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ. А відсутні в реєстрі застрахованих осіб відомості про прийняття на роботу, переміщення з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, а також про присвоєння, зміну або позбавлення рангу, розряду, класу, звання, категорії, складання присяги, стажування, навчання будуть подаватись страхувальником через вебпортал електронних послуг ПФУ в електронній формі шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника не пізніше дня звільнення працівника.

Джерело: https://buh.ligazakon.net

Матеріали до теми


Комітет з питань прав людини рекомендував Верховній Раді прийняти за основу два законопроєкти
02 травня 2024 року у форматі відеоконференції відбулось засідання Комітету Верховної Ради України з питань прав людини, деокупації та реінтеграції ...