Вхід

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Порядок оцифрування відомостей із трудових книжок від ПФУ

Дата публікації: 19.04.2021

Роботодавцям, ФОПам та працівникам запропонують механізм подання відомостей про трудову діяльність в електронній формі.

Для цього ПФУ розробив проєкт постанови «Про затвердження Порядку подання відомостей про трудову діяльність працівника, фізичної особи — підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі».

Відомості про трудову діяльність працівника в електронній формі можуть бути подані через вебпортал електронних послуг ПФУ в сканованому або оцифрованому вигляді. Їх зможе подати роботодавець за працівника або сам працівник.

Способи подання відомостей:

• у вигляді копій передбачених законодавством документів, виготовлених шляхом сканування;

• в оцифрованому вигляді — шляхом створення відповідного електронного запису в електронному кабінеті страхувальника або застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг ПФУ, до якого додають скановані копії документів, на підставі яких створюють запис.

На скановані документи обов’язково накладають кваліфікований електронний підпис страхувальника або працівника, які подають інформацію.

Вказаний проєкт розробили на виконання пункту 4 постанови КМУ «Про запровадження обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи — підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі» від 27 листопада 2019 року № 1084.

Однак із 10 червня 2021 року має запрацювати Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» від 5 лютого 2021 року № 1217-IX. Саме він скасовує обов’язковість паперової трудової книжки і вимагає аби облік трудової діяльності працівника здійснювали в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб.