...
Реєструйся

Розміщення оголошення про вакансію у засобах масової інформації: шукаємо працівників робітничих професій


Кандидатів на роботу можна шукати по-різному: за допомогою самих працівників підприємства, регіональних центрів зайнятості, рекрутингових агентств тощо. Але, як показує практика, для пошуку майбутнього працівника робітничої професії доцільно розмістити оголошення в засобах масової інформації (далі —ЗМІ) — це друковані видання, радіо, телебачення та інтернет.

Кандидатів на роботу робітничих професій умовно можна поділити на дві групи : одні шукають роботу виключно за допомогою інтернет ресурсу (люди молодшого віку), інші (старші за віком) надають перевагу друкованим виданням. Тому доцільно оголошення про одну й ту саму вакансію розміщувати в обох видах ЗМІ.

Ресурс місцевих телеканалів і радіостанцій доцільно використовувати, якщо їх дивиться і слухає значна частина місцевого населення. Інакше — це невиправдані витрати.

Матеріал підготувала Ольга Стахів, експерт із трудового права і кадрового діловодства, менеджер з персоналу ТОВ «ІНТЕРФОРМ», кандидат економічних наук.