...
Реєструйся

Щодо тимчасового виконання обов’язків відсутнього працівника


В зв’язку з неможливість виконання працівником своїх обов’язків під час відпустки, оскільки відпустка є формою відпочинку, що гарантується усім працівникам (стаття 45 Конституції України).  Тому тимчасове виконання обов’язків за посадою відсутнього працівника покладається на іншого працівника наказом (розпорядженням) по підприємству, установі, організації.

Для виконання функцій керівника (головного бухгалтера) на час його відпустки може бути призначений виконувач обов’язків керівника (головного бухгалтера), який користується усіма повноваженнями керівника (головного бухгалтера), у тому числі правом підпису.

Лист Міністерства соціальної політики України від 17.10.2016 р. 376/06/186-16.

Джерело: Міністерство соціальної політики України

Видання для кадровиків