...
Реєструйся

Складаємо акт у разі вчинення працівником прогулу


Відповідь на запитання та зразок акту про прогул на роботі надала Вікторія Ліпчанська, шеф-редактор кадрового напряму групи компаній «МЕДІА-ПРО».

Запитання:

Яким документом можна підтвердити факт відсутності працівника на роботі?

Відповідь:

Після того як буде встановлено факт відсутності працівника на роботі, потрібно зафіксувати цей факт належним чином. На практиці зазвичай складається відповідний акт за підписом не менше трьох осіб. Такі особи можуть визначатися локальним актом, наприклад, правилами внутрішнього трудового розпорядку або колективним договором, а за відсутності відповідного локального акта — самим керівником на його розсуд. Це можуть бути, наприклад, начальник відділу кадрів, головний бухгалтер, член профспілкового комітету тощо.