...
Реєструйся

У бухгалтера немає можливості нарахувати зарплату: як бути?


Як виплачувати зарплату, якщо у бухгалтера немає можливості її нарахувати. І чи будуть за це санкції після закінчення воєнного часу?

На сьогодні законодавством передбачено 5 видів відповідальності: дисциплінарна, матеріальна, адміністративна, фінансова та кримінальна.

Однією з головних умов притягнення до кожного із вищезазначених видів відповідальності є наявність вини особи в діях, що носять протиправний характер.

Якщо у зв’язку з воєнними діями відповідальна посадова особа не має фактичної можливості здійснювати нарахування заробітної плати у встановлені строки – вона не може бути притягнута до будь-якого з вищезазначених видів відповідальності.

Разом з тим вважаємо, що роботодавці повинні вживати усіх можливих заходів щодо забезпечення реалізації права працівників на своєчасне отримання заробітної плати (наприклад, шляхом переведення бухгалтерів на дистанційну роботу та забезпечення програмно-технічними засобами для ведення бухгалтерського обліку та фінансової звітності).

Джерело: Управління Держпраці у Житомирській області

Матеріали до теми


Кабмін затвердив порядок формування фонду оплати праці держслужбовців
Кабінет Міністрів України постановою від 6 червня 2025 року № 668 затвердив Порядок формування фонду оплати праці державних службовців у ...