...
Реєструйся

Укладання підприємцем трудових відносин при прийнятті працівника на роботу


Для офіційного оформлення найманого працівника на роботу фізичним особам — підприємцям (далі — ФОП) потрібно:

  • укласти трудовий договір з найманим працівником (реєструвати такий договір у центрі зайнятості не потрібно);
  • оформити наказ (розпорядження) щодо прийняття працівника на роботу;
  • до початку роботи працівника подати до територіального органу ДФС за місцем обліку ФОП як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою, встановленою постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 413;
  • зробити запис в трудовій книжці про прийняття працівника на роботу відповідно до вимог Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України та Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 року № 58.

Наголошуємо, що офіційне працевлаштування дозволяє громадянину отримувати пакет соціальних гарантій, пільг та виплат у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю та допомоги при нещасному випадку; своєчасної та не нижче мінімального розміру виплати заробітної плати; щорічної відпустки та відпустки по догляду за дитиною; податкової знижки тощо.