...
Реєструйся

Встигніть розробити номенклатуру справ на 2019 рік!


Номенклатура справ — обов’язковий для кожної установи систематизований перелік назв справ, що формуються в її діловодстві, із зазначенням строків зберігання справ.

Номенклатура справ розробляється і оформлюється відповідно до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 року № 1000/5 (далі — Правила № 1000/5). Правила № 1000/5 встановлюють єдині вимоги щодо створення управлінських документів і роботи зі службовими документами, а також порядок їх архівного зберігання в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форм власності (далі — установи).

Ці Правила є нормативно-правовим актом, обов’язковим для виконання всіма установами.

Відповідно до пункту 8 Правил № 1000/5 номенклатура справ структурного підрозділу розробляється не пізніше 15 листопада поточного року посадовою особою, відповідальною за діловодство у структурному підрозділі, на підставі вивчення документів з усіх питань його діяльності із залученням фахівців, які працюють у підрозділі, підписується керівником структурного підрозділу та візується керівником архіву установи (посадовою особою, відповідальною за архів).

Видання для кадровиків Журнали реєстрації

Матеріали до теми


Які документи в Україні не апостилюють і чому — пояснює Мін’юст
Для офіційного визнання виданих в Україні документів дійсними в інших державах потрібне їх міжнародне підтвердження. Найпоширенішим та найпростішим способом на ...
Експерт КАДРИ.UA консультує: щодо надсилання трудової книжки поштою в межах України та за кордон
До онлайн-системи «КАДРИ.UA» цього тижня надійшло запитання від кадрового департаменту одного з наших партнерів про те, як можна безпроблемно передати ...