Інформацію по своїх листках непрацездатності (номер, дата відкриття, дата закриття, причина непрацездатності) з Електронного реєстру листків непрацездатності може отримати будь-яка застрахована особа на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Відомості містяться в особистому кабінеті користувача (пункт меню – «Мої листки непрацездатності»).
Експрес-курс «Облікові документи кадрової служби та порядок їх ведення»
0 (800) 219-977 • E-mail: podpiska@mediapro.com.ua
Відповідною інформацією мають можливість скористатися й самі страхувальники, роботодавці (пункт меню особистого кабінету страхувальника «Листки непрацездатності»), що значно спростило процедуру збору необхідних відомостей для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника.
Зразки документів • Посадові інструкції • Робочі інструкції
Для довідок: 0 (800) 219-977
Зайти на вебпортал електронних послуг ПФУ можна за допомогою:
- кваліфікованого електронного підпису (КЕП), який можна отримати в Державній податковій службі, акредитованому центрі сертифікації ключів, а також у деяких банках: ПриватБанк, Укрсиббанк, ПУМБ, Альфа-Банк, Креді Агріколь Банк тощо;
- через сервіс GOV.UA, який передбачає наявність рахунку в одному з банків України (Bank ID).