Як отримати довідку про працівників із інвалідністю?


Підприємства, організації, а також фізичні особи, які використовують найману працю, для отримання довідки про чисельність працюючих осіб з інвалідністю подають до відділення Фонду соціального захисту інвалідів, наступні документи:
— заяву;
— звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів за попередній рік за формою № 10-ПІ;
— список працюючих осіб з інвалідністю.

Якщо підприємства, організації та фізичні особи зареєстровані менше року, звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів подається ними за весь період діяльності, але не менше ніж за один звітний квартал.

Відділення Фонду після опрацювання поданих документів протягом 10 днів після їх реєстрації безкоштовно видає довідку.

У разі відмови у видачі довідки надається обґрунтована відповідь про причини відмови. Причинами відмови можуть бути:
— подання документів не в повному обсязі;
— оформлення документів неналежним чином;
— виявлення недостовірних даних у поданих документах.

Порядок видачі довідки про чисельність працюючих осіб з інвалідністю викладено в новій редакції згідно з наказом Мінсоцполітики України від 28.12.2016 № 1622 і набуде чинності з дня його офіційного опублікування.

Довідка видається безоплатно протягом 10 днів.

Джерело: «Ліга Закон»

Видання для кадровиків