Вхід

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Як працівник повідомляє роботодавцю про відкритий е-лікарняний — пояснення Фонду соцстраху

Дата публікації: 11.06.2021

Фонд соцстрахування продовжує говорити про запуск електронних лікарняних. Звертаючись до працівників, у Фонді заявляють: з моменту, коли ви дізналися, що ваш лікуючий лікар сформував вам медичний висновок про тимчасову непрацездатність, ви маєте повідомити у будь-який доступний спосіб комунікацій вашого роботодавця про це. Всю необхідну інформацію про ваш е-лікарняний роботодавець зможе побачити у своєму Електронному кабінеті роботодавця на порталі Пенсійного фонду України.

А от на питання, чи потрібно роздруковувати е-лікарняний, щоб повідомити свого роботодавця про відкритий листок непрацездатності, у Фонді відповіли: ні, роздруковувати е-лікарняний не потрібно. Також не потрібно більше приносити роботодавцю ніяких паперових підтверджень встановлення вам факту тимчасової непрацездатності.

Додатково у ФСС кажуть, що якщо роботодавець вимагає від працівника додаткової інформації про користування Електронним кабінетом роботодавця, то підлеглий можете надати йому наступні номери телефонів для надання консультацій:

- про Електронний кабінет страхувальника (роботодавця) можна дізнатися, зателефонувавши на гарячу лінію ПФУ за номером: 0-800-503-753;

-  щодо оплати е-лікарняних роботодавцями можна дізнатися, зателефонувавши на гарячу лінію ФСС за номером: 0-800-501-892.