У разі втрати книги обліку трудових книжок потрібно скласти відповідний акт за участю довільної кількості учасників. В акті відобразити, з яких причин загубилася або знищена книга обліку трудових книжок. Після оформлення акту видати наказ з основної діяльності про заведення нової книги обліку трудових книжок. Облік трудових книжок регулюється розділом 7 «Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників», затвердженої спільним наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 №58.
Ведення трудових книжок не скасовано. Відповідно до пункту 4 Постанови КМУ «Про трудові книжки працівників» від 27 квітня 1993 року № 301, відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання і видачу трудових книжок покладається на керівника підприємства.
Книга повинна бути пронумерована, прошнурована та скріплена підписом керівника підприємства і печаткою у разі наявності.
Книга обліку руху трудових книжок ведеться за формою № П-10 «Книга обліку руху трудових книжок і вкладишів до них», затвердженою наказом Міністерства статистики України «Про затвердження типових форм первинного обліку особового складу» від 27 жовтня 1995 р. №277.
Джерело: Головне управління Держпраці у Дніпропетровський області