...
Реєструйся

Заголовок до тексту службового листа: основні вимоги



 

Будь-який службовий лист повинен мати заголовок до тексту. Особливо це стосується листів, оформлених на бланках формату А4. 

Якщо ж лист підготовлено на бланку або чистому аркуші паперу формату А5, то заголовок дозволяється не вказувати. 

Наявність цього реквізиту значно полегшує роботу зі службовим листом на всіх етапах його проходження — від реєстрації в організації-адресанті до направлення його до справи після виконання в організації-адресаті. 

Під час реєстрації листа заголовок вносять до відповідних реєстраційних форм: журналу, реєстраційної картки або електронної бази даних.

Заголовок службового листа складає виконавець цього документа.

Заголовок до тексту службового листа зазвичай містить стислий виклад його основного смислового аспекту. Тому він має бути лаконічним і точно передавати зміст тексту. 

Заголовок повинен відповідати на питання «про що?»…

Далі у статті:

  1. Приклади заголовків до листів
  2. Що таке узагальнений заголовок і коли його слід застосовувати
  3. Оформлення заголовка: довжина рядка, варіанти його розміщення на аркуші чи бланку, шрифт

Про оформлення заголовків до листів читайте в журналі «Діловодство» № 7-8, 2019 у статті «Класифікація службових листів».

Придбати журнал

Електронний формат

Матеріали до теми


Які документи в Україні не апостилюють і чому — пояснює Мін’юст
Для офіційного визнання виданих в Україні документів дійсними в інших державах потрібне їх міжнародне підтвердження. Найпоширенішим та найпростішим способом на ...
Нечітка печатка в трудовій — чи є підстава для занепокоєння?
Інструкція про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України ...