Закон про електронну комерцію прирівнює електронний договір до письмового


Ухвалений Закон про електронну комерцію дасть змогу споживачеві визначитися наскільки кожен постачальник послуг чи товарів є добропорядним. Про це під час ефіру каналу «Рада» заявила народний депутат від Блоку Петра Порошенка Ольга Бєлькова, яка є одним із авторів закону

«Закон побудовано на реальному житті.  Ми досягнемо головної мети – розвитку інноваційного бізнесу. Мета закону – щоб всі ті, хто сьогодні використовують засоби електронної комерції, могли діяти у правовому полі, могли отримувати інвестиції та залучати покупців. А покупці мали довіру до цього бізнесу і захист своїх прав», – сказала Бєлькова.

За словами парламентаря, дуже нерідкі випадки, коли споживач замовляє через інтернет товар, орієнтуючись на відомий бренд, а отримує товар з чеком невідомого приватного підприємця, який не несе жодних гарантій і ухвалений закон змінює цю ситуацію. «Коли людина купує товар через інтернет, то вона має розуміти чи за українським законодавством буде цей правочин», – сказала Ольга Бєлькова.

Крім того, додала вона, раніше під час судового вирішення спору, суддя не приймав до розгляду електронні документи. «Тепер однією з норм закону передбачено, що електронний договір, укладений шляхом обміну електронними повідомленнями, прирівнюється до договору, укладеного в письмовій формі. Тобто сьогодні суддя, приймаючи до розгляду певні свідчення та документи, не може дискримінувати учасників процесу на підставі того, що це не письмовий договір», – сказала народний депутат.

Бєлькова наголосила, що за останніми даними щорічний обіг ринку електронної комерції становить 2 млрд дол. «І зростання було на рівні 40 відсотків. Дуже мало секторів економіки можуть похвалитися таким зростанням. З ухваленням закону зростання збільшиться», – додала народний депутат.

БПП