...
Реєструйся

Затверджено нові стандарти надання послуг соціальної підтримки


Документ прийнято на виконання Плану заходів щодо реалізації Концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади

Мінсоцполітики наказом від 5 січня 2015 № 1 затвердило два стандарту надання послуг соціальної підтримки населенню:

  • Стандарт надання послуги з призначення й виплати одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам;
  • Стандарт надання реабілітаційних послуг інвалідам та дітям-інвалідам.

Положеннями Стандарту надання послуги з призначення й виплати одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам передбачено, що для призначення допомоги одержувач або його законний представник подає заяву уповноваженому органу за місцем проживання. Непрацюючі малозабезпечені особи до заяви додають копії: паспорта; пенсійного посвідчення або посвідчення отримувача державної соцдопомоги; документа, що підтверджує реєстрацію в Реєстрі фізичних осіб — платників податків. Інваліди та діти-інваліди або один з батьків, опікун чи піклувальник (законний представник) до заяви додають копії: паспорта або свідоцтва про народження дитини-інваліда; документа, що підтверджує реєстрацію в Реєстрі фізичних осіб — платників податків; медичний висновок про встановлення інвалідності. Обробку документів уповноважений орган здійснює протягом 30 календарних днів з дня подання заяви.

Після перевірки документів формують справу одержувача та приймають рішення щодо надання допомоги або її відмови.

Виплату допомоги здійснюють за видатковими касовими ордерами шляхом отримання грошових коштів у касі Мінсоцполітики, поштового переказу або перерахування коштів на особисті банківські рахунки одержувачів. Допомогу призначає та виплачує уповноважений орган.

У свою чергу, в Стандарті надання реабілітаційних послуг інвалідам та дітям-інвалідам вказується, що для отримання послуги одержувачі або їх законні представники також подають заяву в уповноважений орган. До неї додають: медсправку про встановлення інвалідності; індивідуальну програму реабілітації; паспорт або інший документ, що засвідчує особу; документ, що підтверджує реєстрацію в Реєстрі фізичних осіб — платників податків; документ про освіту; рекомендації територіального органу Держслужби зайнятості за результатами наданих профорієнтаційних послуг.

Спеціаліст уповноваженого органу проводить співбесіду із заявником та приймає від нього необхідні документи, реєструє заяву в журналі реєстрації. Уповноважений орган розглядає повний пакет документів протягом трьох робочих днів. А термін надання самої послуги визначають згідно з індивідуальним планом реабілітації.

За матеріалами Юрліги