Проект групи компаній «МЕДІА-ПРО»

Чому претенденти на вакансію незадоволені роботодавцями

Дата публікації: 29.05.2016

Багато було сказано про те, що роботодавці не сприймають в кандидатах, і як найкраще поводитися претендентам. Але й представники компаній також далеко не ідеальні.

Роботодавці, як і здобувачі, часто роблять помилки. Ці помилки легко можуть відлякати хорошого співробітника, що не піде на користь ні компанії, ні кандидату на посаду. Пропонуємо список дій роботодавців, які здобувачі не люблять найбільше.

Нічого натомість

В описі вакансії роботодавці не забувають вказувати вимоги до претендентів, але нерідко забувають розповісти, що співробітник отримає натомість. Звичайно, здобувачеві важливо знати які навички потрібні для виконання роботи, але переваги компанії — не менш важливі. Слід коротко розповісти про умови роботи, корпоративну культуру, бонуси і приємні дрібниці, які чекають майбутнього співробітника.

Вимагають неможливого

Нерідко роботодавці просять неможливого. Вимоги бувають настільки завищені, що підійти може тільки супергерой, який якщо і існує, то навряд чи погодиться на зазначену заробітну плату.

Непідготовленість до співбесіди

Як і здобувач, роботодавець має бути готовим до інтерв'ю. Кандидат налаштований на бесіду з професіоналом, який вже читав його резюме, опрацював питання і може з легкістю розповісти про компанію і всі нюанси роботи. Відволікатися під час бесіди на телефонні дзвінки, читання пошти і розмови з колегами теж не варто.

Без відповіді

Недобре залишати прислане резюме без відповіді. Не обов'язково передзвонювати кандидату або писати персональну відповідь. Буде досить і шаблонного листа з подяою та інформацією, що резюме буде розглянуто, після чого кандидат може бути запрошений на співбесіду. Претендентові важливо знати, що його резюме було отримано і помічено.

Не повідомляють результати

Залишити здобувача в невіданні після співбесіди — ще гірше, ніж залишити його резюме без відповіді. Співбесіда — дуже важливий етап працевлаштування, здобувач витрачає на нього свій час і сили, після чого залишається в хвилюючому підвішеному стані. Яким би не було рішення роботодавця, результат повідомити потрібно.

Невизначеність і очікування

Рішення про прийняття кандидата на роботу може затягуватися на тривалий термін з різних обставин. Не слід залишати потенційного співробітника без зворотного зв'язку. Зробіть короткий дзвінок або напишіть лист, пояснивши ситуацію.

Насамперед — рекомендації

Не варто на ранньому етапі просити здобувача надати рекомендації або контакти для їх отримання. Особливо, якщо немає планів перевірити їх. Хороший кандидат може попередньо впевнитися в доступності цих людей, тим самим заздалегідь потурбувавши їх. І це може виявитися марним. Кожен раз під час нової співбесіді ситуація може повторюватися, що не дуже добре. Краще залишити цю перевірку на завершальний етап відбору, щоб не псувати іншим імідж.

Тільки про себе

Описати здобувачеві компанію, розповісти про її діяльність, особливості роботи тощо — це добре, але не варто присвячувати цьому всю співбесіду. Краще — коротка розповідь і відповіді на запитання претендента . Бесіда не повинна бути односторонньою як з одного, так і з іншого боку.

Необов'язкові дії

Досить дивно проводити стресове інтерв'ю, просити кандидатів заповнювати анкети, вирішувати головоломки і робити інші нестандартні речі, якщо в цьому насправді немає жодної необхідності.