...
Реєструйся

Шлях до успіху. Переможці професійного конкурсу «Кадровик року ’2015» розповідають свою  історію


Моя професія — найкраща

Вибір професії — важливий крок у житті кожної людини.

Щоб посісти гідне місце в історії своєї країни, стати поруч з іншими натхненними синами рідної землі, уквітчати її своєю працею та любов’ю, потрібно зробити важливий крок у житті — обрати професію до душі.

Я вирішив присвятити своє життя професії кадровика, бо вона дуже цікава і надзвичайно важлива, адже кадри в нашому суспільстві вирішують усе.

Фахівцю з кадрів належить знати основи психології та соціології, діловодства й управління, бути компетентним в юриспруденції, володіти сучасними методами оцінки персоналу. Кадровик не просто провадить роботу з персоналом — він спілкується з живими людьми, тому йому обов’язково треба бути комунікабельним, доброзичливим, мати розвинену інтуїцію.

Завдяки своїй професії мені часто доводиться спілкуватися з багатьма людьми, неординарними особистостями. Крім того, є можливість реалізовувати свої здібності, талант, інтелект, відчувати важливість професії кадровика.

Безперечно, проведення конкурсів на заміщення вакантних посад, добір кадрів та оформлення їх на роботу вимагає від мене, як кадровика, певних знань, які я здобув шляхом самоосвіти, навчаючись у ВНЗ міста Харкова, а саме: у Харківській державній академії фізичної культури (педагогічна освіта) — диплом з відзнакою (2002 рік, аспірантура — 2005 рік); у Харківському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України (освіта у сфері державного управління, 2014 рік) та у Харківському автомобільно-дорожному технікумі (юридична освіта) — диплом з відзнакою (2014 рік).

Окрім того, брав участь у професійних фахових конкурсах, де неодноразово виборював призові місця: фіналіст Всеукраїнського професійного конкурсу «Кадровик року’2011»; номінант топ-10 кращих кадровиків України Всеукраїнського професійного конкурсу «Кадровик року’2012»; переможець у номінації «Кадрове діловодство» Всеукраїнського професійного конкурсу «Кадровик року’2013»; номінант Топ-20 кращих кадровиків України Всеукраїнського професійного конкурсу «Кадровик року’2014»; гран-прі «Кадровик року’2015» (абсолютний переможець), організованого журналом «Довідник кадровика» за підтримки Міністерства соціальної політики України, Державного центру зайнятості, Державної інспекції України з питань праці та Всеукраїнського громадського об’єднання «Всеукраїнська асоціація кадровиків».

Саме ці досягнення дозволили мені обіймати посади як головного спеціаліста в органах виконавчої влади, так і начальника відділу в органах місцевого самоврядування.

Я впевнено стверджую, що моя професія — найкраща, оскільки займаюсь тим, що мені цікаво, до чого є здібності і хист, а моя кар’єра якраз завдяки цьому є і буде успішною!

Сергій МОГИЛЕВСЬКИЙ,
абсолютний переможець
Всеукраїнського професійного конкурсу «КАДРОВИК РОКУ’ 2015»

 

 

Професія кадровика потребує постійного самовдосконалення

Я займаюся кадровою справою вже понад 10 років. Зазначу, що ця сфера діяльності багатогранна, вельми цікава, відповідальна і доволі суперечлива.

У кадровій роботі не буває жодних дрібниць, адже за всіма документами стоять долі людей. Окрім того, професія потребує постійного самовдосконалення.

Конкурс «Кадровик року» став для мене таким собі тренінгом  особистого і професійного зростання, подарував мені унікальну можливість оцінити власний кваліфікаційний рівень.

Уперше взяла  участь у конкурсі «Кадровик року» в 2013 році та увійшла до топ-20 кращих кадровиків України. 2014 року стала переможцем у номінації «Кадрове діловодство», а 2015-го — переможцем у номінації «Трудове законодавство».

Особисто для мене конкурс — це яскраві, світлі спогади, позитивні емоції і заряд енергії для нових досягнень.

Оксана КАМАНОВА,
переможець в номінації «Трудове законодавство»
Всеукраїнського професійного конкурсу «КАДРОВИК РОКУ’ 2015»

 

 

 

Перемога в конкурсі надає мені професійної впевненості

Моя робота в HR-сфері розпочалася 2002 року, майже одразу після отримання диплома про вищу освіту. Іноді часто згадую свою першу в житті співбесіду на посаду менеджера з персоналу в компанію, що спеціалізувалася на оптових продажах електросвітлотехнічної продукції  та мала розгалужену мережу філій на території України. Певна річ, своєму потенційному роботодавцеві на ту пору я могла запропонувати лише диплом (з відзнакою) за спеціальністю «Практична психологія та викладання англійської мови» і неймовірне бажання працювати.

Варто зазначити, що керівництво компанії чимало уваги приділяло навчанню і розвиткові персоналу, формуванню корпоративної культури і, звісно, залученню найкращих фахівців. І я, працюючи, сама постійно навчалася і зростала як спеціаліст.

Тому дотепер вдячна моїм першим роботодавцям, що обрали з-поміж інших претендентів саме мою кандидатуру і надали шанс розвиватися в такому перспективному напрямі, як управління персоналом.

А відтак з’явилася пропозиція працювати менеджером з персоналу гіпермаркету «Велика Кишеня» у Полтаві. До речі, о тій порі у нашому місті ще не було подібного за масштабністю і концепцією продаж маркету, і переді мною постало непросте й амбітне завдання повністю і в стислі терміни укомплектувати штат, організувати стажування майбутніх працівників і в подальшому задовольнити потребу підприємства в кадрах, сформувати ефективну і професійну команду.

Наразі вже понад сім років я працюю на посаді начальника відділу кадрів ТОВ «Спецмехсервіс», котре займається бурінням та капітальним ремонтом нафтогазових свердловин, а також надає інші послуги, пов’язані із основною діяльністю — цементування свердловин, ремонт бурового обладнання тощо. Завдяки роботі в цій компанії я опанувала, так би мовити, інший бік кадрової роботи, а саме — кадровий облік.  

З деякими речами (як-от, застосування результатів атестації робочих місць за умовами праці, вахтовий метод роботи, підсумований облік робочого часу тощо) я мала справу вперше. Крім того, чимало документів потрібно було розробляти спочатку (правила внутрішнього трудового розпорядку, положення про відділи, посадові інструкції та ін.).  За інформацією та порадами доводилося звертатися до  колег-кадровиків, у різноманітні профільні інстанції, доводилося шукати відповіді на нагальні запитання на спеціалізованих інтернет-сайтах і, звісно, в професійних виданнях.  Також дуже допомогла отримана мною кілька років тому друга вища економічна освіта.

У конкурсі «Кадровик року» я беру участь із 2010 року — тоді посіла 2-ге місце, у 2011-му потрапила до номінантів топ-20, у 2012 році перемогла в номінації «Кадрове діловодство», у 2014 і 2015 роках перемогла в номінації «Управління персоналом».

Дві останні свої перемоги я тісно пов’язую з подіями в моєму професійному житті. З моменту виходу у так звану «декретну» відпустку я почала тісно співпрацювати з агенцією HR-технологій «Еліт-Персонал» як рекрутер-фрилансер. На мою думку, добір персоналу не може бути ефективним, якщо рекрутер не обізнаний із ситуацією на підприємстві, яке найняло його для «закриття» вакансії. Тому за цей період я засвоїла досвід багатьох компаній, що вилився в проект організації служби персоналу на нашому підприємстві.

Серед планів і перспектив — організація ефективної роботи з добору кадрів, розробка систем адаптації та навчання, реалізація заходів, спрямованих на формування корпоративного духу, підвищення мотивації працівників та багато іншого. І моя перемога в номінації «Управління персоналом» надає мені впевненості, що я рухаюся у правильному напрямку, а також  підвищує рівень довіри до моєї праці керівників підприємства.

Юлія ФОМІНА,
переможець в номінації «Управління персоналом»
Всеукраїнського професійного конкурсу «КАДРОВИК РОКУ’ 2015»

 

 

 

Перемога в конкурсі надає мені професійної впевненості

Мій трудовий шлях розпочався в 17 років. Коли була студенткою коледжу, почала працювати помічником юриста, проте вже за місяць мені вручили ключі від сейфу з трудовими книжками, і я поринула у світ кадрового обліку. Декілька разів намагалася змінити вид діяльності, одначе доля хутко повертала мене назад, у попереднє русло.

2006 року закінчила Київський національний університет внутрішніх справ, здобувши кваліфікацію юриста, й одразу ж вирішила не змінювати професії і продовжувати робити те, що подобається!

27 квітня 2016 року, з нагоди свого професійного свята — Дня кадровика, мала ще один привід для радості — відзначити трудовий ювілей! Рівно п’ять років наполегливої роботи в групі компаній «АМРІТА», що є провідним вітчизняним виробником і дистриб’ютором натуральної продукції для краси і здоров’я. ГК «АМРІТА» — це українська компанія мережевих продажів для сучасних діяльних людей, орієнтованих на здоровий, активний та успішний спосіб життя.

Про конкурс «Кадровик року» дізналася одразу щойно відбувся перший захід, проте нинішнього року вперше взяла участь у ньому. Цьогоріч вирішила перевірити себе і, зізнаюся, результат мене вразив. Приємно було дізнатися, що переможці та номінанти минулого року стали переможцями нинішнього сезону, поліпшивши власний переможний статус. Такі конкурси мотивують до самонавчання і підвищують професійний рівень, а тому вважаю, що їх має бути значно більше.

Хочу висловити величезну подяку всім, хто був і залишається причетний до конкурсу «Кадровик року»: «Ви творите дуже важливі справи для розвитку і процвітання кадрової галузі!»

Бажаю всім і кожному великих і маленьких перемог завжди, скрізь і в усьому! Щастя і миру! А також бажаю любити свою роботу! :)

Оксана КОБЕЦЬ

Результати конкурсу «КАДРОВИК РОКУ’ 2015»