Доброго дня ! Виникло непорозуміння з податковою інспекцією при спец.перевірці відомостей у декларації поданих кандидатом на державну службу. Податкова стверджує,що у 2-му розділі (відомості про доходи) треба вносити в декларацію з відрахуваннями (ПФ,Соц. страх ..) тобто ті які було виплачено. До цього випадку заповнювали декларацію з суммами нарахованими (без внесків до ПФ,Соц Страх..) і в інших податкових питань не виникало. ПИТАННЯ: ЯКІ СУМИ ВНОСЯТЬСЯ У 2 РОЗДІЛІ ДЕКЛАРАЦІЇЇ : З ВІДРАХУВАННЯМИ ЧИ БЕЗ ? ДЯКУЮ ! Якщо можна то укажіть нормативно-правовий акт в якому про це зазначено.
Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру
14:27 02.08.2013