...
Реєструйся

Директор не повинен займатися бухобліком за наявності бухгалтера


Мінфін нагадав, що для забезпечення ведення бухгалтерського обліку підприємство самостійно обирає одну з наступних форм його організації:

– введення в штат підприємства посади бухгалтера або створення бухгалтерської служби на чолі з головним бухгалтером;

– користування послугами спеціаліста з бухгалтерського обліку, зареєстрованого як підприємець, який здійснює підприємницьку діяльність без утворення юридичної особи;

– ведення на договірних засадах бухгалтерського обліку централізованою бухгалтерією або аудиторською фірмою;

– самостійне ведення бухгалтерського обліку та складання звітності безпосередньо власником або керівником підприємства. Дана форма організації бухгалтерського обліку не може застосовуватися на підприємствах, звітність яких повинна оприлюднюватися, та в бюджетних установах.

Змішаний варіант, за яким ведення бухобліку та складання фінзвітності здійснюються безпосередньо власником або керівником підприємства при введенні в штат посади бухгалтера, не передбачений. Підприємству необхідно вибрати одну з наведених форм організації бухгалтерського обліку.

Питання організації бухгалтерського обліку на підприємстві належать до компетенції його власника або уповноваженого органу (посадової особи) відповідно до законодавства та установчих документів (лист від 28.03.2013 р. № 31-08410-07/23-1343/1310).