...
Реєструйся

Хто має займатися розробленням номенклатури справ і архівом: інспектор з кадрів чи юрисконсульт?


СИТУАЦІЯ

На підприємстві немає діловода. Хто повинен займатися номенклатурою справ і архівом: інспектор з кадрів чи юрисконсульт?

 

РІШЕННЯ

Згідно із Законом України від 24 грудня 1993 року № 3814-XII «Про Національний архівний фонд та архівні установи», номенклатура справ — це обов’язковий для кожної юридичної особи систематизований перелік заголовків справ, що формуються в її діловодстві, із зазначенням строків зберігання справ.

Архів підприємства — це структурний підрозділ (або відповідальна за ведення архіву особа підприємства), що організовує і забезпечує приймання, нагромаджування архівних документів, їх облік, зберігання та користування ними.

Підприємство самостійно визначає структурний підрозділ, що займатиметься розробленням номенклатури справ, її оновленням і внесенням до цього документа змін (за потреби) та архівом. Зазвичай цим підрозділом є служба (відділ) діловодства.

Якщо така служба (відділ, посада) на підприємстві відсутня, то номенклатурою справ та архівом займається особа, яка призначається керівником підприємства шляхом видання наказу.

Отже, це може бути як інспектор з кадрів, так і юрисконсульт.

Читайте також:

Карина Снісар, експерт проєктів «КАДРОВИК.UA»


РОЗРОБЛЕННЯ КАДРОВИХ ДОКУМЕНТІВ

Накази, заяви, розпорядження, положення,
штатний розпис, колективний договір
та інші документи.

Індивідуальний підхід.
Стислі строки виконання.
Доступна ціна.

Замовити

Матеріали до теми


Порядок формування страхувальниками-роботодавцями коригуючих заяв-розрахунків
Відповідно до частини першої статті 26 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та ...
У Мін’юсті роз’яснили нюанси підписання посвідчуваних правочинів, заяв та інших документів
Порядок вчинення правочинів, заяв та їх підписання регулюється, зокрема, Цивільним кодексом України, Законом України «Про нотаріат» та Порядком вчинення нотаріальних ...
Отримати соцвиплати стане простіше і швидше: внутрішнє адміністрування виплат здійснюватиме ПФУ
З 1 липня 2025 року внутрішнє адміністрування соціальних допомог, які отримують українці, здійснюватиме Пенсійний фонд України. Для отримувачів соціальних виплат ...