...
Реєструйся

Хто має займатися розробленням номенклатури справ і архівом: інспектор з кадрів чи юрисконсульт?


СИТУАЦІЯ

На підприємстві немає діловода. Хто повинен займатися номенклатурою справ і архівом: інспектор з кадрів чи юрисконсульт?

 

РІШЕННЯ

Згідно із Законом України від 24 грудня 1993 року № 3814-XII «Про Національний архівний фонд та архівні установи», номенклатура справ — це обов’язковий для кожної юридичної особи систематизований перелік заголовків справ, що формуються в її діловодстві, із зазначенням строків зберігання справ.

Архів підприємства — це структурний підрозділ (або відповідальна за ведення архіву особа підприємства), що організовує і забезпечує приймання, нагромаджування архівних документів, їх облік, зберігання та користування ними.

Підприємство самостійно визначає структурний підрозділ, що займатиметься розробленням номенклатури справ, її оновленням і внесенням до цього документа змін (за потреби) та архівом. Зазвичай цим підрозділом є служба (відділ) діловодства.

Якщо така служба (відділ, посада) на підприємстві відсутня, то номенклатурою справ та архівом займається особа, яка призначається керівником підприємства шляхом видання наказу.

Отже, це може бути як інспектор з кадрів, так і юрисконсульт.

Читайте також:

Карина Снісар, експерт проєктів «КАДРОВИК.UA»


РОЗРОБЛЕННЯ КАДРОВИХ ДОКУМЕНТІВ

Накази, заяви, розпорядження, положення,
штатний розпис, колективний договір
та інші документи.

Індивідуальний підхід.
Стислі строки виконання.
Доступна ціна.

Замовити

Матеріали до теми


Роз’їзний (пересувний) характер робіт
Службові поїздки працівників, постійна робота яких має роз’їзний (пересувний) характер, не вважаються відрядженнями. Однак законодавчого визначення поняття «роз’їзний (пересувний) характер ...
Перші кроки у створенні архіву на підприємстві: що потрібно знати
Створення архіву на підприємстві — це не лише юридичний обов’язок, а й важлива частина ефективного управління документами. Належно організований архів полегшує доступ до ...