Пошукачі роботи осідають в інтернет-спільнотах. Аби знайти потрібного фахівця, рекрутери годинами блукають у соціальних мережах. Не цураються заглядати туди й роботодавці. Дві третини менеджерів із персоналу цікавляться професійними навиками претендентів, а ще 15% – захопленнями.
На висококласних фахівців рекрутери полюють у соціальних мережах. Лише за останні півроку від 60% до 80% вакансій фінансистів закрили кандидатами з інтернет-спільнот. Там шукають спеціалістів вузького профілю, інженерів, будівельників. Окрім того, секретарів, торгових представників і консультантів. Рідше – хвацьких керівників.
“Они очень хорошо дают картину об образовании человека, его увлечении. Если мы говорим, есть профессиональные сети, то конечно там, грубо говоря, там есть даже детально расписаное резюме соискателя”, – розповідає Ольга Штиль, старший консультант рекрутингового агентства.
Щастить не на усіх сайтах, контингент різний, кажуть рекрутери. Наприклад, російські ресурси поки що більше використовують для відпочинку та розваг.
“Естественно, мы пробовали и наша експертиза, и опыт работы говорит, что это не настолько еффективно. Рекрутер использует большой арсенал возможных средств и, действительно, профессиональные социальные сети приобретают все большую значимость”, – пояснює Олена Гриньова, директор кадрового холдингу.
В Америці шукати кадри через інтернет давно звична справа. Там компанії можуть навмисно повідомляти підлеглим, що відкривають вакансію. Далі спрацьовує сарафанне радіо. У соціальних мережах теж є свої посередники. Вони можуть надати необхідну інформацію про вакансію і наймача, збільшити шанси на співбесіду.
Елена Сидоренко, ubr.ua