...
Реєструйся

Названо причини конфліктів на роботі


Більшість конфліктів на роботі викликано неналагодженими бізнес-процесами та неефективною системою комунікацій в компанії. Так вважають 49% опитаних у рамках дослідження, проведеного службою досліджень HeadHunter.

При цьому багато опитаних (41%) вказали, що всьому виною об’єктивні причини, адже невідповідності поглядів, думок та ідей ніяк не уникнути. Свою лепту також вносять недотримання роботодавцем Трудового кодексу (17%) і особиста неприязнь до колег (13%).

За словами третини респондентів, конфлікти, з якими їм доводиться стикатися, найчастіше носять деструктивний характер (32%): вони загострюють міжособистісні відносини і гальмують робочий процес. Стільки ж стверджують, що навіть ті розбіжності, в яких вони не беруть участь, заважають їх роботі, оскільки “збивають настрій, відволікають і змушують нервувати”. Варто відзначити, що далеко не всі конфлікти згубні. Так, за словами 32% опитаних, робочі конфлікти вирішуються новими ідеями і вибором кращого рішення, у зв’язку з чим йдуть тільки на користь робочого процесу.