3 повідомлення / 0 нових
Останнє повідомлення
Єлизавета137
Зображення користувача Єлизавета137.
Єлизавета
4 вересня, 2014 - 10:53
Добрий день! Моя перша робота - кадровик, хто повинен заповнити мені трудову книжку на 1 сторінці ? До мене кадровика не було на підприємстві. Чи маю я право  сама собі заповнити будучи інспектором з кадрів цього підприємства? Адже окрім мене кадровою службою ніхто не займається. Маленьке підприємство Дякую.
NAI
Зображення користувача NAI.
Експерт ВАК
4 вересня, 2014 - 11:54
Ви маєте таке право. Практичні питання, пов’язані з оформленням, заповненням, унесенням змін до трудових книжок, обліком та її зберіганням, на підприємствах незалежно від форми власності та організаційно-правової форми вирішує служба персоналу, або окрема посадова особа, на яку наказом керівника підприємства покладено обов’язки щодо вирішення цих питань.  Відповідно до завдань і обов’язків, які зазначені у Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, як раз «інспектор з кадрів»  заповнює, веде облік і зберігає трудові книжки, визначає трудовий стаж, видає довідки про теперішню і минулу трудову діяльність працівників.
Єлизавета137
Зображення користувача Єлизавета137.
Єлизавета
4 вересня, 2014 - 12:48
Щиро дякую за оперативну відповідь! Гарного Вам дня!