Вхід

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.


Отримайте БЕЗКОШТОВНО! 
4 основні Посадові інструкції
 Надішлемо їх на вашу електронку
 

%count допис / 0 нових
alla.semenyuk.9...
19 лютого, 2018 - 12:27
Доброго дня! Підкажіть будь ласка, коли відділ перейменовується про це ми робимо запис в трудовій, наступним має бути запис про те що переведено працівника на посаду в цьому відділі.  Але що робити якщо запис про те що відділ такий-то перейменовано у відділ такий-то пропущено?? просто записали, що працівник переведений на посаду (і вказали перейменований відділ), після цього уже внесено наприклад 2 записи    Як краще вчинити в такій ситуації? відмінити ті записи і все ж таки написати пропущений запис про перейменування відділу?  в працівника можуть виникнути проблеми при виході на пенсію якщо в трудовій нічого не міняти??   дякую за розуміння!