3 повідомлення / 0 нових
Останнє повідомлення
oksanav_k
Зображення користувача oksanav_k.
23 березня, 2011 - 13:59
Буду дуже вдячна, якщо хтось допоможе у вирішенні мого питання. У нас в Товаристві розроблено розривний графік роботи водія (протягом усього дня): - з 8год.20хв до12год.20хв ( Робота згідно графіка ) - з 12год.20хв. до 14год.00хв.( Обідня перерва ) - з 14год.00хв. до 16год.00хв ( Робота на замовлення ) - з 17год.40хв. до 18год.40хв ( Робота згідно графіка ) - з 20год.40хв. до 21год.40хв ( Робота згідно графіка ) Чи є це ПРАВОМІРНИМ і чим це регулюється? Як проводиться оплата праці в цьому випадку? Завчасно дякую.
metallkunde
23 березня, 2011 - 19:35
Дуже схоже, що на Вашому підприємстві до водіїв застосовують підсумований облік часу (стаття 61 КЗпП). Оплату праці в такому випадку зручно проводити за годинною тарифною ставкою. Але для застосування такого обліку часу повинні виконуватись певні умови, наприклад, щоб тривалість робочого часу за обліковий період не перевищувала нормального числа робочих годин (в перерахунку на 40 годин на тиждень). Чи кожного дня водій працює за тим графіком, чи можливо тиждень працює, тиждень відпочіває? Чи є затверджені графіки роботи цих водіїв, наказ на застосування до них підсумованого робочого часу?
oksanav_k
Зображення користувача oksanav_k.
24 березня, 2011 - 10:43
По такому графіку роботи працює кожний день тільки один водій, тимчасово, з 01 березня по 30 червня, на період сезону. По підприємству видали тільки один наказ про встановлення графіку роботи водія. ....., де вказано тільки про графік роботи.