5 повідомлень / 0 нових
Останнє повідомлення
Alex679
7 листопада, 2013 - 21:30
Уважаемые, коллеги! У нас работников кадровой службы вышел спор с работниками отдела организации и оплаты труда на счет согласования инструкций. Мы считаем что инструкции нужно согласовывать с инженером по охране труда, поскольку в службу охраны труда входит только один инженер и нет начальника. А работники ООТиЗ говорят, что согласования должностных инструкций с инженером по охране труда не нужно, так как он не начальник и его подпись на инструкции не нужна. Проясните пожалуйста нашу ситуацию, кто прав! Заранее благодарю за ответы! 
NAI
Зображення користувача NAI.
Експерт ВАК
11 листопада, 2013 - 12:31
Зазвичай, посадові інструкції не узгоджують з керівником чи спеціалістами служби охорони праці. На практиці посадові інструкції узгоджують, у тому числі, якраз із керівником відділу організації праці і заробітної плати. 
Лілія К
Лілія
27 серпня, 2015 - 14:09
Скажіть, будь ласка,  хто в закладі охорони здоровя (обласній лікарні) повинен складати посадову інструкцію на головного лікаря, організаційно методичний відділ, який роздобляє всю документацію, звіти, інструкцію по діловодству і т.д., чи відділ кадрів?  Якщо можна , чим це передбачено? Дякую.
NAI
Зображення користувача NAI.
Експерт ВАК
27 серпня, 2015 - 15:00
Законодавством не визначено, хто безпосередньо розробляє посадові інструкції. А тому роботодавець сам вирішує (внутрішнім розпорядчим документом), хто в організації має їх розробляти. Як правило, посадова інструкція керівника не розробляється. Тому що його посадові обов’язки передбачаються Статутом (Положенням) організації.
Дмитро Володимирович
27 липня, 2016 - 10:43
Доброго дня! Я не так давно працюю на підприємстві на посаді архіваріуса. І мені поставили  завдання розробить "Інструкція з електроного кадрового документообороту" для внутрішнього користування. Підскажіть, будь ласка, можливо є певний  типовий зразок такої інструкції чи зможите підсказати як правильно дану інструкцію розробити.