...
Реєструйся

Вимоги до штату співробітників турфірм планується пом’якшити


Державне регулювання сфери туризму дозволить захистити права туристів, туроператорів та турагентів, впевнені в Держпідприємництві.

Держпідприємництво опрацювало проекти наказів Мінінфраструктури «Про затвердження Ліцензійних умов провадження туроператорської діяльності» та «Про затвердження Порядку здійснення контролю за додержанням Ліцензійних умов провадження туроператорської діяльності та форми акта проведення планової (позапланової) перевірки додержанням ліцензіатом Ліцензійних умов».

Як і в чинних умовах, у новому проекті зазначається, що керівник туроператора, його філії, іншого відокремленого підрозділу повинен мати профільну вищу освіту або ж вищу освіту за іншою спеціальністю і при цьому не менше 3 років стажу у сфері туризму.

Проте щодо штату компанії-туроператора пропонується встановити, що принаймні третина працівників повинні відповідати вказаним критеріям. За чинними умовами, таких має бути не менше 50 відсотків фахівців.

Розробники звертають увагу на те, що державне регулювання сфери туризму дозволить захистити права туристів, туроператорів та турагентів, а також підвищити рівень обслуговування. Це сприятиме розвиток туризму в Україні і зробить державу привабливою для іноземних відвідувачів.

За інформацією прес-служби Держпідприємництва