Шановні колеги! Допоможіть у вирішенні такої ситуації:
1. При прийнятті на роботу в ТК працівника внесено неправильний запис назви посади “секретар-референт”, який не відповідає Класифікатору професій.
2. Вказана працівниця на даний час перебуває у декретній відпустці і на її місце була прийнята працівниця, якій теж зробили ідентичний запис.
3. з 2013 р. затверджений новий штатний розпис і в ньому фігурує посада “Секретар керівника”, а також “Офіс-адміністратор адміністративно- господарського відділу).
4. ми плануємо виправити помилку в ТК працівниці, котра перебуває у декретній відпустці і назвати її посаду “Секретар керівника” (оскільки це найбільш відповідна посада до роботи, яку вона виконувала), повідомивши її листом (під розписку про отримання), такі самі зміни доведеться зробити в ТК працівниці, яка працює на декретному місці. В листі-повідомленні ми хочемо запропонувати працівниці у декреті вакантну посаду офіс-адміністратора (з тим самим посадовим окладом), і якщо вона погодиться то перевести її на цю посаду, а також потім перевести на цю посаду працівницю, яка працює на декретному місці (за її письмовою згодою).
Питання полягає у тому чи потрібно працівниці, яка перебуває у декреті, виходити на роботу для того, щоб її перевести на іншу посаду, чи буде достатньо її письмової заяви з проханням перевести її на вакантну посаду офіс-адміністратора?
Який алгоритм дій відповідального за кадри у даній ситуації? Дана ситуація стосується Приватного підприємства.
Буду дуже вдячний за відповідь!