...
Реєструйся

Як підвищити ефективність роботи з гумором


Гумор – велика річ і в бізнесі просто незамінна. Покепкував зі співробітника – і тобі гарантовані нові враження, пожартував у кабінеті директора – отримуй нове призначення.

І єдине, про що варно пям’ятати, так це про ту тонку межу, яку ні в якому разі не можна переступати. То ж начертімо рамки крейдою та  дозволимо собі розслабитися на декілька хвилин.

За вікном надто гарна погода, аби сидіти з сумним виразом обличчя!

“Якщо ми дійсно хочемо працювати в злагодженій команді, то нам потрібно відкинути власні інтереси, егоїстичність і почати робити те, що я кажу!”

“Я Вас вітаю! Вас визнано найкращим спеціалістом зі “вбивання” часу у компанії…”

“Цей інноваційний пристрій допоможе вам суттєво підвищити продуктивність протягом робочого дня”

“Схоже, наша нова концепція надання кожному максимальних повноважень працює не зовсім так, як очікувалося”

“У цьому календарі 11 днів у тижні, 9 тижнів у місяці і 17 місяців у році. Я купила його на останньому форумі з управління часом”

“Ви випадково не знаєте програми, яка змогла б заархівувати мій 12-годинний робочий день до 8 годин?”

“Щойно, 45 хвилин Ви пояснювали мені, чому занадто зайняті, щоб взятися за справу, яка займе 2 хвилини!”

“Бос, мабуть, розсердиться. Ніяк не можу відшукати свій звіт про наведення глобального порядку в компанії…”

“…а це той момент, коли Віктор почав працювати в нашій компанії…”

“Я записала вас на тренінг особистої ефективності, який дозволить працювати вам ще більше і результативніше!”

“Я завжди віддаюсь роботі на 110%! 40% в понеділок, 30% – у вівторок, 20% в середу, 15% у четвер і 5% в п’ятницю”

UBR