Гумор – велика річ і в бізнесі просто незамінна. Покепкував зі співробітника – і тобі гарантовані нові враження, пожартував у кабінеті директора – отримуй нове призначення.
І єдине, про що варно пям’ятати, так це про ту тонку межу, яку ні в якому разі не можна переступати. То ж начертімо рамки крейдою та дозволимо собі розслабитися на декілька хвилин.
За вікном надто гарна погода, аби сидіти з сумним виразом обличчя!
“Якщо ми дійсно хочемо працювати в злагодженій команді, то нам потрібно відкинути власні інтереси, егоїстичність і почати робити те, що я кажу!”
“Я Вас вітаю! Вас визнано найкращим спеціалістом зі “вбивання” часу у компанії…”
“Цей інноваційний пристрій допоможе вам суттєво підвищити продуктивність протягом робочого дня”
“Схоже, наша нова концепція надання кожному максимальних повноважень працює не зовсім так, як очікувалося”
“У цьому календарі 11 днів у тижні, 9 тижнів у місяці і 17 місяців у році. Я купила його на останньому форумі з управління часом”
“Ви випадково не знаєте програми, яка змогла б заархівувати мій 12-годинний робочий день до 8 годин?”
“Щойно, 45 хвилин Ви пояснювали мені, чому занадто зайняті, щоб взятися за справу, яка займе 2 хвилини!”
“Бос, мабуть, розсердиться. Ніяк не можу відшукати свій звіт про наведення глобального порядку в компанії…”
“…а це той момент, коли Віктор почав працювати в нашій компанії…”
“Я записала вас на тренінг особистої ефективності, який дозволить працювати вам ще більше і результативніше!”
“Я завжди віддаюсь роботі на 110%! 40% в понеділок, 30% – у вівторок, 20% в середу, 15% у четвер і 5% в п’ятницю”
UBR