...
Реєструйся

Як працювати з людьми, які вас дратують


Поради для роботи, коли не знаєте як справитися з роздратуванням до колеги, і для співбесіди, коли потрібно відповісти на питання: «Як ви працюєте з тими, хто вам не симпатичний».

Звичайно, працювати було б набагато простіше, якби всі колеги вам подобалися. Але така ситуація віддалена від реальної і, до слова, не така вже й погана, як може здатися з першого погляду.

Чому рекрутер запитує про роботу з тими, хто вас дратує, як краще відповідати на це питання і як в реальній ситуації трудитися з тими, хто може привести вас до сказу. Але про все по порядку.

Відповідаємо рекрутеру на питання: «Як ви працюєте з людьми, які вас дратують?»

Якщо ви думаєте, що немає ніякого сенсу запитувати про це на інтерв’ю, поспішаємо вас осмикнути. Сенс є, і він зовсім із секретом. Більше того, це питання досить поширене на інтерв’ю.

Питають про дратівливості не для того, щоб викликати у вас ступор або додаткову напругу – просто хочуть розуміти, наскільки ви конфліктна людина, як легко ви стаєте дратливими іі чи впишетеся у колектив.

Питання може звучати безпосередньо під час інтерв’ю або можете його знайти в анкеті при працевлаштуванні. Будьте готові до нього і зосередьте свою відповідь на те, що не відлякає потенційного роботодавця.

1. Будьте чесні в тому, що вас турбує

Навіть самий терплячий чоловік може вийти з себе. Тому напевно ви знаєте, яка поведінка вам не подобається в робочих моментах. Не соромтеся сказати про це інтерв’юеру – так ви зможете вберегти себе від роботи, яка буде роз’їдати вашу нервову систему.

2. Покажіть, що ви не дратівливі по дрібницях

У той же час, роботодавці не хочуть наймати людей, які будуть роздратовані кожною дрібницею. Занадто легко потрапити в пастку, відповідаючи на це питання, показавши відсутність терпіння чи розуміння по відношенню до інших.

3. Наведіть приклад того, як ви працюєте з роздратуванням

Постарайтеся описати ситуацію, коли ви були роздратовані на роботі. Це могло статися через некомпетентність співробітника, небажання колеги йти на контакт, якісь особливі манери, які вам не особливо зрозумілі, і багато інших випадків.

Як працювати з тим, хто вам не симпатичний

Ведучі багатьма улюбленої американської науково-популярної телепередачі на каналі Discovery «Руйнівники легенд» Адам Севідж і Джеймі Хайнеман разом роблять цікавий і важливий проект. Але при цьому вони не є хорошими друзями. Більше того, за словами Адама, вони не спілкуються на зйомках і поза них і дико дратують одне одного.

Але навіть такий трудовий союз буде продуктивним, якщо слідувати 5 принципам роботи.

1. Поважати інших

Наявність поваги — критично важливо. Якщо ви поважаєте когось, зовсім не обов’язково відчувати до нього симпатію, щоб мати з ним успішні робочі відносини. Ну і, звичайно, потрібно любити спільну справу, якому присвячуєте час.

2. Розібратися в першопричинах

Почніть з себе, тому що причина дратівливості може бути у вас самих. Існує думка, що нам не подобається в оточуючих те, що є в нас самих, але в чому ми боїмося собі зізнатися. Чи тільки за нешкідливу звичку ви терпіти не можете людини, трудящого з вами пліч-о-пліч? Часто справа в нашому підсвідомому бажанні знайти причину для роздратування, яка б відволікала від основних проблем.

3. Не піддаватися на провокації

Ми так багато часу і сил витрачаємо на обговорення недоліків того, хто виводить нас з себе, що забуваємо про основну мету нашого перебування на роботі. Тому зосередьтеся на роботі і просто ігноруйте, якщо ваш колега – системний і відвертий провокатор.

Таким людям потрібна відповідна реакція, а ваше завдання – зберігати спокій і ігнорувати. Чи не готує грунт для подальших дій, будьте незворушні й усміхнені. Будь то енергетичний вампір, який «харчується» чужими емоціями, або той, хто хоче вижити вас з колективу.

4. Не звертати увагу на соціальне

Тобто коли відносини на роботі виключно ділові, в яких немає місця якихось особистих переживань, це тільки допомагає в роботі. Плюс розірвати такі відносини набагато простіше, тому що у вас чітко позначені межі взаємодії.

5. Але акцентувати на різному

Люди, які мало приємні один одному, можуть бути просто різними, у яких мало спільного. Але саме це допомагає помічати різні нюанси роботи, що дуже корисно для проекту, який вдосконалюється під вагою різних думок.

За матеріалами Work.ua

 

 

Матеріали до теми


Сектор психосоціальної підтримки інформує, як керівнику підтримати працівників
Як керівник ти маєш багато можливостей, щоб підтримувати ментальне здоров’я своїх працівників.   П’ять основних порад керівникові Розкажи персоналу про ...
ТЦК та СП ігнорує відстрочку заброньованого: чи можна оскаржити в суді?
Вже понад рік діє оновлений порядок бронювання. Він надає можливість бізнесу подавати на бронювання критично важливих працівників і отримувати для ...