Затвердження штатногорозпису і приведення назв посад у відповідності до класифікатора посад


Доброго дня!

Я заплуталась. Допоможіть у виясненні наступних питань.

У нас щопівроку штаний розпис затверджує Правління. На засідання правління у грудні 2012 року, виконавча дирекція подала своє бачення штатного розпису. Користуючись нагодою, в проекті штаного розпису назвали посади у відповідності до класифікатора посад. При чому, коли шукали назви посад в класифікаторі, керувалися Довідником кваліфікаційних характеристик професій і посад, тобто підбирали назви під обсяг обов'язків і робіт, які виконують працівники (тобто під функціональні обов'язки). При цьому назви досить суттєво змінилися. Зокрема, менеджер-аналітик став фахівцем.

Розумію, що потрібно видавати два накази: затвердження штатного розпису і приведення назв посад у відповідність до штатного розпису. В мене в зв'язку з цим виникають запитання.

1. Який наказ писати першим: про затвердження штатного розпису чи про приведення назв посад у відповідність до класифікатора посад?

2. Чи можна їх об'єднати в один?

3. Як написати наказ про приведення назв посад у відповідність до класифікатора посад, щоб це не рахувалось істотною зміною? (у нашому випадку функціональні обов"язки не змінилися, оплата праці не змінилася, а от назви посад суттєво змінилися: менеджер-аналітик став фахівцем).

Чекаю на відповідь. моя ел.адреса: tet106@ukr.net