Проект групи компаній «МЕДІА-ПРО»
%count допис / 0 нових
Кариша
14 вересня, 2015 - 11:35
Доброго дня! Допоможіть  розібратися, будь ласка, у такій ситуації. Я тільки-но влаштувалася кадровиком, і вже побачила безліч порушень законодавства у роботі колишнього кадровика. Наприклад на нашому підприємстві немає журналів реєстрації наказів, самі накази не мають вигляду затверджених бланків, які є на вашому сайті, та ще й накази зберігаються в одній справі разом із підставою до наказів (заяви і т.д). Дуже прошу відповісти якими повинні бути мої дії в цій ситуації:
  1. Журнали реєстрації наказів заводити вже з Нового року, чи зараз? Якщо зараз то з якого моменту починати реєструвати накази, як нумерувати при цьому? Журнали заводяться окремо на відпустки і окремо на відрядження чи можна їх разом, так як накази на підприємстві зберігаються в одній справі?
  2. Зовнішній вигляд наказів не відповідає бланкам на вашому сайті, це дуже груба помилка? Знову ж коли мені впроваджувати новий зовнішній вигляд зараз чи можна з Нового року? І ще запитання стосовно нумерації наказів, на нашому підприємстві вони нумеруються так: 1к-тр – накази по особистому складу, 1 к-тм –по відпусткам та відрядженням, чи правильно це? Якщо ні то як правильно?
  3. Накази й підстави зберігаються в одній справі, закріплені степлером. Наскільки я знаю, вони повинні зберігатися окремо? Що в цій ситуації робити? Робити все правильно вже з Нового року чи зараз? І чи потрібно заводити журнал реєстрації заяв працівників?
Буду дуже вдячна Вам за допомогу!