...
Реєструйся

Зміни в організації виробництва та праці


Добрий день! Ситуація така: Державний орган… в якому є посади як державної служби, так і недержавної (працівники бюджетної сфери). Доводиться центральним органом гранична чисельність, розробляється новий штатний розпис, в якому 2 посади провідних фахівців відділу (не державна служба) виводяться, натомість вводяться 2 посади головного спеціаліста (держслужба).

       Наказом по установі від 27.05. з 01.08. введуть в дію новий штатний розпис (із вищевказаними змінами); зобов’язують кадри на підставі ст.49-2 КЗпП України попередити працівників про можливе вивільнення та пропонують роботу на інших посадах, зокрема, прийняти участь у конкурсі на посади головних спеціалістів.

      Питання: Якщо працівники не бажають перевестися на іншу посаду бюджетної сфери, а лише брати участь у конкурсі, який буде оголошений після 01.08, що буде з цими 2 провідними фахівцями після 01.08?

Позиція юридичної служби: Якщо з 01.08 вводиться новий штатний розпис (в якому не буде цих двох посад) і до цієї дати провідні фахівці не були переведені на іншу посаду, то 31.07 вони мають бути звільнені на підстві п.1 ст.40 КЗпП України.

Позиція кадрової служби: Після 01.08 такі провідні фахівці продовжують працювати, беруть участь у конкурсі, якщо рекомендуються конкурсною комісією до призначення та проходять спецперевірку та призначаються на посади головних спеціалістів; якщо не проходять конкурсний відбір звільняються на підставі п.1 ст.40 КЗпП.

      Але як такі провідні фахівці можуть працювати після 01.08, якщо цих посад немає в новому штатному розписі. Кадри кажуть, що це гарантії захисту прав працівників. Я розумію, що у них може бути перерва в роботі у 45-50 днів (оголошення конкурсу+його проведення+спецперевірка), але в такому випадку їх треба звільнити 31.07.

     Підкажіть, хто на Вашу думку правий?