...
Реєструйся

Чи існують обмеження щодо кількості особистих ключів КЕП?


Юридичні особи, самозайняті особи, ФОП, податкові агенти, контролюючі органи, органи державної влади, органи місцевого самоврядування набувають статусу суб’єкта електронного документообігу після надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі з дотриманням вимог законодавства.

Зі свого боку електронний документообіг припиняється у випадку отримання інформації від кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг про завершення строку чинності (або скасування) кваліфікованого сертифіката відкритого ключа керівника платника податків.

У Головному управлінні ДПС у Сумській області інформують, що згідно з вимогами Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 6 червня 2017 року № 557, для накладення кваліфікованого електронного підпису на електронні документи при їх переданні до контролюючого органу платники податків зобов’язані використовувати особистий ключ, кваліфікований сертифікат відкритого ключа якого надано разом із надісланим вперше електронним документом або повідомленням про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого  ключа.

Після набуття платником статусу суб’єкта електронного документообігу повинні використовуватись особисті ключі, сертифікати яких надіслані з першим електронним документом, до завершення їх строку чинності (або скасування).

Слід зазначити, що чинне законодавство не обмежує користувачів електронних довірчих послуг мати декілька особистих ключів кваліфікованого електронного підпису.

Джерело: Головне управління ДПС у Сумській області

Матеріали до теми


Використання ШІ та цифрових інструментів в системі управління охороною праці в Україні
В умовах війни українські підприємства змушені адаптуватися до нових реалій, впроваджуючи сучасні інструменти для збереження життя та здоров’я працівників. Від ...