...
Реєструйся

Чи може підприємство відмовитися від отримання поштового відправлення?


На підприємстві функціонує канцелярія, у працівника якої є довіреність на отримання пошти в поштовому відділенні. Із пошти в канцелярію підприємства надійшло повідомлення про лист від працівника А. Чи може канцелярія не забирати цей лист, і він, пролежавши місяць на пошті, повернеться до адресанта? Чи передбачена відповідальність за відмову від отримання листа?

 

Так, може.
Ні, не передбачена.

Розгорнута відповідь на це та інші запитання — у вкладенні до журналу «Довідник кадровика. КАДРОВИК.UA» — «Кадри. Гарячі запитання кадровика» № 03, 2018, у рубриці «Запитайте фахівця» від Миколи БОЙКА, доцента Інституту післядипломної освіти Київського національного університету імені Тараса Шевченка, адвоката

Придбати видання Архів журналу

Матеріали до теми


Експерт КАДРИ.UA консультує: «Повідомлення про прийняття працівника на роботу у разі продовження контракту»
До онлайн-системи «КАДРИ.UA» цього тижня надійшло запитання від кадрової служби одного з підприємств. ЗАПИТАННЯ. Чи повідомляти ДПС про прийняття працівника у ...
Які документи в Україні не апостилюють і чому — пояснює Мін’юст
Для офіційного визнання виданих в Україні документів дійсними в інших державах потрібне їх міжнародне підтвердження. Найпоширенішим та найпростішим способом на ...
Експерт КАДРИ.UA консультує: щодо надсилання трудової книжки поштою в межах України та за кордон
До онлайн-системи «КАДРИ.UA» цього тижня надійшло запитання від кадрового департаменту одного з наших партнерів про те, як можна безпроблемно передати ...