...
Реєструйся

Чи передбачена відповідальність роботодавця за втрату трудової книжки працівника?


Відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання і видачу трудових книжок покладається на керівника підприємства. За порушення встановленого порядку ведення, обліку, зберігання і видачі трудових книжок посадові особи несуть дисциплінарну, а в передбачених законом випадках — іншу відповідальність.

Проте, як свідчить судова практика, що розглядається у статті, яка саме конкретна відповідальність роботодавця — юридичної особи може наставати у разі втрати з його вини трудової книжки працівника, нормами законодавства прямо не визначено. Є підстави вважати, що за таких обставин роботодавець формально порушив вимоги трудового законодавства.

На думку представника Держпраці, до нього можуть бути застосовані штрафні санкції; а от які — читайте матеріал Миколи Бойка і Олени Коновалової у газеті «Кадри і зарплата» № 20, 2018.

Видання для кадровиків Журнали реєстрації

Матеріали до теми


Зразок наказу про надання пояснень щодо причин відсутності на роботі
Встановлення правил поведінки на підприємствах, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, та/або на об’єктах чи операторах критичної ...
Виробнича практика учня: що каже ДПС про повідомлення?
Для проходження виробничої практики слухачами професійно-технічних закладів (далі – ПТНЗ) ці заклади освіти укладають відповідні договори із підприємствами, установами та ...
Які документи в Україні не апостилюють і чому — пояснює Мін’юст
Для офіційного визнання виданих в Україні документів дійсними в інших державах потрібне їх міжнародне підтвердження. Найпоширенішим та найпростішим способом на ...