...
Реєструйся

Чи передбачена відповідальність роботодавця за втрату трудової книжки працівника?


Відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання і видачу трудових книжок покладається на керівника підприємства. За порушення встановленого порядку ведення, обліку, зберігання і видачі трудових книжок посадові особи несуть дисциплінарну, а в передбачених законом випадках — іншу відповідальність.

Проте, як свідчить судова практика, що розглядається у статті, яка саме конкретна відповідальність роботодавця — юридичної особи може наставати у разі втрати з його вини трудової книжки працівника, нормами законодавства прямо не визначено. Є підстави вважати, що за таких обставин роботодавець формально порушив вимоги трудового законодавства.

На думку представника Держпраці, до нього можуть бути застосовані штрафні санкції; а от які — читайте матеріал Миколи Бойка і Олени Коновалової у газеті «Кадри і зарплата» № 20, 2018.

Видання для кадровиків Журнали реєстрації

Матеріали до теми


Особливості розірвання трудового договору в умовах воєнного стану
Законом України від 15 березня 2022 року № 2136-IX «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» визначено особливості трудових ...
Алгоритм подання роботодавцями трудової книжки на оцифрування
Роботодавці подають трудові книжки працівників на оцифрування на порталі portal.pfu.gov.ua Першочергово подаються відомості про осіб, які найближчим часом набувають права ...