...
Реєструйся

Чи передбачена відповідальність роботодавця за втрату трудової книжки працівника?


Відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання і видачу трудових книжок покладається на керівника підприємства. За порушення встановленого порядку ведення, обліку, зберігання і видачі трудових книжок посадові особи несуть дисциплінарну, а в передбачених законом випадках — іншу відповідальність.

Проте, як свідчить судова практика, що розглядається у статті, яка саме конкретна відповідальність роботодавця — юридичної особи може наставати у разі втрати з його вини трудової книжки працівника, нормами законодавства прямо не визначено. Є підстави вважати, що за таких обставин роботодавець формально порушив вимоги трудового законодавства.

На думку представника Держпраці, до нього можуть бути застосовані штрафні санкції; а от які — читайте матеріал Миколи Бойка і Олени Коновалової у газеті «Кадри і зарплата» № 20, 2018.

Видання для кадровиків Журнали реєстрації

Матеріали до теми


Зразок заяви та наказу про надання відпустки у зв’язку з усиновленням дитини в період воєнного стану
Відповідно до частини 2 статті 12 Закону України від 15 березня 2022 року № 2136-IX (далі — Закон № 2136) «Про організацію трудових ...
Практика і робота: чи можна офіційно працевлаштувати студента денної форми
Чи має право підприємство за наявності вакансії прийняти на роботу студента, який навчається на денній формі навчання та проходить практику? ...
Отримати соцвиплати стане простіше і швидше: внутрішнє адміністрування виплат здійснюватиме ПФУ
З 1 липня 2025 року внутрішнє адміністрування соціальних допомог, які отримують українці, здійснюватиме Пенсійний фонд України. Для отримувачів соціальних виплат ...
Матеріальна відповідальність працівника: коли договір укладати заборонено
Законодавство про працю не дозволяє укладення договору про повну матеріальну відповідальність з працівником, якому не виповнилося 18 років. Це прямо ...