Вхід

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Чи передбачена відповідальність роботодавця за втрату трудової книжки працівника?

Дата публікації: 03.10.2018

Відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання і видачу трудових книжок покладається на керівника підприємства. За порушення встановленого порядку ведення, обліку, зберігання і видачі трудових книжок посадові особи несуть дисциплінарну, а в передбачених законом випадках — іншу відповідальність.

Проте, як свідчить судова практика, що розглядається у статті, яка саме конкретна відповідальність роботодавця — юридичної особи може наставати у разі втрати з його вини трудової книжки працівника, нормами законодавства прямо не визначено. Є підстави вважати, що за таких обставин роботодавець формально порушив вимоги трудового законодавства.

На думку представника Держпраці, до нього можуть бути застосовані штрафні санкції; а от які — читайте матеріал Миколи Бойка і Олени Коновалової у газеті «Кадри і зарплата» № 20, 2018.

Видання для кадровиків Журнали реєстрації