...
Реєструйся

Чи передбачена відповідальність роботодавця за втрату трудової книжки працівника?


Відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання і видачу трудових книжок покладається на керівника підприємства. За порушення встановленого порядку ведення, обліку, зберігання і видачі трудових книжок посадові особи несуть дисциплінарну, а в передбачених законом випадках — іншу відповідальність.

Проте, як свідчить судова практика, що розглядається у статті, яка саме конкретна відповідальність роботодавця — юридичної особи може наставати у разі втрати з його вини трудової книжки працівника, нормами законодавства прямо не визначено. Є підстави вважати, що за таких обставин роботодавець формально порушив вимоги трудового законодавства.

На думку представника Держпраці, до нього можуть бути застосовані штрафні санкції; а от які — читайте матеріал Миколи Бойка і Олени Коновалової у газеті «Кадри і зарплата» № 20, 2018.

Видання для кадровиків Журнали реєстрації

Матеріали до теми


Військовий облік неповнолітніх: вік, вимоги та обов’язки
Відповідно до статті 9 Закону України від 25 березня 1992 року № 2232-XII «Про військовий обов’язок і військову службу» (далі — Закон № 2232) ...