Реєструйся

Чи зможе штучний інтелект замінити кадровика


Редакція журналу «КАДРОВИК.UA» запитала в чат-бота GPT, які функції кадровика та ейчара він міг би взяти на себе. Відповідь штучного інтелекту була дещо передбачуваною, але результати спроби, на нашу думку, видалися цікавими.

Отже, GPT стверджує, що може взяти на себе такі функції кадровика:

  • добір кандидатів на вакансії;
  • організація співбесід та процесу прийняття на роботу;
  • підготовка трудових договорів та звільнень;
  • розвиток кадрів та підвищення їх ефективності;
  • проведення навчань і тренінгів;
  • управління конфліктними ситуаціями та вирішення проблем із працівниками;
  • аналіз та оцінка культури компанії та розвиток її бренду;
  • управління та контроль за виконанням кадрової політики компанії.

Як бачимо, штучний інтелект має доволі поверхове уявлення про роботу кадровика. Звісно, нас це дуже тішить як людей і представників інтелектуальної праці.

Крім цього, цікаво, за якими критеріями і в який спосіб буде оцінюватися та реалізовуватися пункт «управління конфліктними ситуаціями»…

Замість ейчара, за версією GPT, він готовий виконувати таке:

  • автоматизований добір кандидатів за ключовими словами, які відповідають вакансії;
  • організація віртуальних співбесід та онлайнового тестування кандидатів;
  • автоматичне створення трудових договорів та розрахунок звільнень;
  • автоматичний аналіз продуктивності працівників та надання персоналізованих рекомендацій з підвищення ефективності;
  • організація віртуальних навчань та тренінгів з використанням інтерактивних інструментів та віртуальних середовищ;
  • автоматичне виявлення конфліктів та розробка стратегій їх вирішення з використанням машинного навчання та аналітики;
  • аналіз соціальних мереж та ресурсів з метою визначення репутації компанії та розробка стратегій її підвищення;
  • автоматичний моніторинг виконання кадрової політики та ідентифікація порушень з використанням інструментів аналітики та машинного навчання.

Водночас програма «усвідомлює», що їй потрібен контроль, скерування, чіткі завдання й забезпечення ресурсами з боку людини. Такі висновки можна зробити із зустрічного запитання, яке поставила редакція чат-боту, а саме: Чи впораєшся ти із веденням кадрового діловодства на підприємстві?

Штучний інтелект, відповів, що може допомогти в автоматизації деяких процесів кадрового діловодства на підприємстві, наприклад, в електронному веденні основних документів про працівників (трудових договорів, наказів про прийняття на роботу, звільнення тощо), відслідковуванні дотримання графіка відпусток, нарахування стажу роботи, заробітної плати тощо. Також  GPT додав, що на підприємстві можуть бути специфічні вимоги, які потребують спеціалізованих знань і досвіду, тому важливо мати досвідченого кадровика для вирішення складних питань і прийняття важливих рішень.

Джерело: журнал «КАДРОВИК.UA»

Передплата

Матеріали до теми


Спрощено проведення позапланових перевірок підприємств за зверненнями фізичних осіб
Кабінет міністрів дозволив позапланові перевірки підприємств за зверненням фізичної особи, яка постраждала від діяльності компаній за умови документального підтвердження шкоди ...
Військовий облік на підприємстві — відповідальність роботодавців
Роботодавці, які у 2023 року найматимуть на роботу працівників, мають обов’язково звертати увагу на наявність військово-облікових документів у майбутнього співробітника. ...
Роботодавців, що отримали компенсацію за працевлаштування ВПО, перевірятимуть: рішення Уряду
Кабінет Міністрів постановою від 6 червня 2023 року № 568 вніс зміни до Порядку надання роботодавцю компенсації витрат на оплату ...