...
Реєструйся

Чи зможе штучний інтелект замінити кадровика


Редакція журналу «КАДРОВИК.UA» запитала в чат-бота GPT, які функції кадровика та ейчара він міг би взяти на себе. Відповідь штучного інтелекту була дещо передбачуваною, але результати спроби, на нашу думку, видалися цікавими.

Отже, GPT стверджує, що може взяти на себе такі функції кадровика:

  • добір кандидатів на вакансії;
  • організація співбесід та процесу прийняття на роботу;
  • підготовка трудових договорів та звільнень;
  • розвиток кадрів та підвищення їх ефективності;
  • проведення навчань і тренінгів;
  • управління конфліктними ситуаціями та вирішення проблем із працівниками;
  • аналіз та оцінка культури компанії та розвиток її бренду;
  • управління та контроль за виконанням кадрової політики компанії.

Як бачимо, штучний інтелект має доволі поверхове уявлення про роботу кадровика. Звісно, нас це дуже тішить як людей і представників інтелектуальної праці.

Крім цього, цікаво, за якими критеріями і в який спосіб буде оцінюватися та реалізовуватися пункт «управління конфліктними ситуаціями»…

Замість ейчара, за версією GPT, він готовий виконувати таке:

  • автоматизований добір кандидатів за ключовими словами, які відповідають вакансії;
  • організація віртуальних співбесід та онлайнового тестування кандидатів;
  • автоматичне створення трудових договорів та розрахунок звільнень;
  • автоматичний аналіз продуктивності працівників та надання персоналізованих рекомендацій з підвищення ефективності;
  • організація віртуальних навчань та тренінгів з використанням інтерактивних інструментів та віртуальних середовищ;
  • автоматичне виявлення конфліктів та розробка стратегій їх вирішення з використанням машинного навчання та аналітики;
  • аналіз соціальних мереж та ресурсів з метою визначення репутації компанії та розробка стратегій її підвищення;
  • автоматичний моніторинг виконання кадрової політики та ідентифікація порушень з використанням інструментів аналітики та машинного навчання.

Водночас програма «усвідомлює», що їй потрібен контроль, скерування, чіткі завдання й забезпечення ресурсами з боку людини. Такі висновки можна зробити із зустрічного запитання, яке поставила редакція чат-боту, а саме: Чи впораєшся ти із веденням кадрового діловодства на підприємстві?

Штучний інтелект, відповів, що може допомогти в автоматизації деяких процесів кадрового діловодства на підприємстві, наприклад, в електронному веденні основних документів про працівників (трудових договорів, наказів про прийняття на роботу, звільнення тощо), відслідковуванні дотримання графіка відпусток, нарахування стажу роботи, заробітної плати тощо. Також  GPT додав, що на підприємстві можуть бути специфічні вимоги, які потребують спеціалізованих знань і досвіду, тому важливо мати досвідченого кадровика для вирішення складних питань і прийняття важливих рішень.

Джерело: журнал «КАДРОВИК.UA»

Передплата

Матеріали до теми


Уряд змінив правила оплати експертних команд з оцінювання повсякденного функціонування особи
Національна служба здоров’я України (НСЗУ) сплачуватиме експертним командам з оцінювання повсякденного функціонування особи за кожну розглянуту справу, а не фіксовану ...
Мінекономіки презентувало Стратегію зайнятості населення-2030
Міністерство економіки України провело громадське обговорення перших напрацювань розробки Стратегії зайнятості населення України-2030. Ця стратегічна рамка має стати практичним інструментом ...
У Мінцифри анонсували найзручнішу послугу з отримання пенсій в «Дії»
Віцепрем’єр – міністр з інновацій, розвитку освіти, науки і технологій – міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров анонсував найзручнішу в ...