Проект групи компаній «МЕДІА-ПРО»

Читайте у березневому номері журналу «ДІЛОВОДСТВО»

Дата публікації: 06.02.2019

«Можливі помилки при складанні наказів та як їх виправити» — у рубриці «Практикум діловода» розбираємо на прикладах, яких помилок можна припуститися, готуючи текст такого документа, як наказ. Розглядаємо різні види помилок та надаємо покроковий алгоритм, що потрібно зробити, аби грамотно внести виправлення.

Цикл статей «Інструкція з діловодства для юридичних осіб приватного права: поетапна підготовка»
Документування управлінської інформації (продовження)
Загальні вимоги до створення управлінських документів та вимоги до бланків. Особливості оформлення реквізитів організаційно-розпорядчих документів, загальні вимоги до складення їх текстів. Чим відрізняється засвідчення електронних документів? Відповіді надає наш експерт.

Особова чи особиста медична книжка — як правильно?
Використовують два варіанти написання, але який із них правильний? Чи буде помилковим варіант написання, який не використовується у законодавстві? Порядок оформлення особової медичної книжки на прикладах.

Авансовий звіт про відрядження
Правила оформлення авансового звіту про відрядження у межах України — розбираємо на прикладах

Обов’язкові процедури в сфері діловодства та архівної справи (продовження)
Створення — функціонування — припинення юридичної особи приватної форми власності та документальний супровід здійснення кожної з таких процедур. Складання і схвалення актів експертною комісією юридичної особи. Документи тривалого терміну зберігання — що робити у разі їх пошкодження.

Документи з охорони праці під час прийняття та допуску до роботи (продовження)
Відповідні заходи з охорони праці фактично починають здійснюватися роботодавцем вже у процесі прийняття працівника на роботу та подальшого допуску його до цієї роботи, що супроводжується відповідним документуванням. Про основні документи з охорони праці, які оформлюються на підприємстві під час прийняття та допуску до роботи, а також конкретні норми законодавства, що регулюють відповідні питання, йдеться у цій статті.

Особливості роботи працівників, які досягли пенсійного віку
Що змінюється для працівника з настанням пенсійного віку? Чи є види робити, де пенсіонери не можуть працювати? Особливості документального оформлення прийняття та звільнення з роботи пенсіонера. Чи може людина пенсійного віку працювати за сумісництвом? — відповіді у статті

Договір бартерного обміну
До переваг бартеру можна віднести: спрощення розрахунків, додаткову можливість отримання обладнання в обмін на товар, реалізація якого ускладнена за звичайних комерційних умов. У статті розглянемо оформлення цього виду договорів та основні відмінності договору міни з дoгoвoрoм купівлі-прoдажу за змістом і фoрмoю.

Подарунки бізнес-партнерам
У бізнес-відносинах суттєве значення мають подарунки (сувеніри), які символізують поглиблення і зміцнення партнерських взаємовідносин, дружби, є вираженням вдячності та свідчать про бажання довготривалої праці. Завжди виникає питання: «Які саме подарунки можна дарувати?» Разом з нашим експертом спробуємо на нього відповісти.

Електронні документи та податкові перевірки
Чи достатньо для перевірки підприємства чи підприємця контролюючими органами тільки електронних документів? Чи потрібно зберігати паперові копії, якщо так, то яких саме документів? — ці інформація буде корисна усім, хто впроваджує електронний документообіг на своєму підприємстві

Як полюбити себе?
Як відомо, без гармонійного сприйняття себе важко побудувати не тільки взаємини з іншою людиною, а й повноцінно реалізувати себе у роботі. Тож невеличкий подарунок до весняного свята усім нашим дорогим читачам (і не тільки жінкам, до речі) — професійні поради психолога, як налагодити стосунки із найближчою людиною — собою!

Видання для кадровиків Журнали реєстрації