Вхід

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Читайте в журналі «Діловодство» № 4, 2021 (квітень 2021)

Дата публікації: 07.04.2021

У журналі «Діловодство» завжди корисна й актуальна інформація щодо ведення діловодства, оформлення, складання і зберігання документів, організації роботи з документами на підприємствах усіх форм власності в процесі здійснення управлінських функцій. Багато уваги приділяємо таким темам, як приймання, реєстрація, розподіл, контроль за виконанням документів тощо.

У випуску «Діловодство» № 4, 2021 пропонуємо:

 • Порядок приймання-передавання електронних документів НАФ на постійне зберігання (Закінчення. Початок в № 3, 2021)

• Як відбувається процес приймання архівних електронних справ до архівів

• Про здійснення технічної перевірки електронних документів та інших інформаційних об’єктів під час їх приймання до архіву

• Що відбувається в разі відхилення електронних документів, відправлених до архіву

• Що робити, якщо певний архів не може технічно забезпечити приймання архівних електронних справ від юридичної особи, яка є джерелом його комплектування

• Які обов’язкові документи слід оформити в разі успішного завершення процесу приймання-передавання електронних документів НАФ на постійне зберігання до архіву

 

• Фемінітиви в документах: як правильно їх застосовувати

Запитання читача: «Кабмін затвердив нову редакцію Українського правопису, у параграфі 32 якого йдеться про суфікси, за допомогою яких утворюються іменники на означення осіб жіночої статі. У зв’язку з цим посади, які обіймають жінки на підприємстві, ми вказуємо в жіночому роді: директорка, секретарка, редакторка, авторка тощо. А тому в договорах та внутрішній документації підприємства вживаємо фемінітиви. Як погодити записи в трудовій, щоб це не суперечило КП і чинним вимогам щодо вживання фемінітивів?»

 

• Зрушення в бік діджиталізації: огляд останніх змін у законодавстві

Діджиталізація, цифрова трансформація, держава у смартфоні — ці лаконічні терміни влучно описують глобальні процеси впровадження цифрових технологій в усі сфери суспільного життя, є індикаторами кардинальних змін у свідомості мас і на вустах мільйонів українців.

• Про цифрову трансформацію України

• Взаємозв’язок між діджиталізацією і цифровізацією та успішністю компаній

• Е-документообіг як логічний необхідний крок, що відповідає часові

 

• Оформлюємо звільнення працівників: аналіз поширених помилок, практичні кейси

У попередніх номерах журналу ми розповіли про типові помилки, яких припускаютья кадровики під час прийняття працівників на роботу та в процесі оформлення кадрових процедур на підприємстві, в установі, організації. У цій статті розглянемо типові помилки, яких припускаються кадровики під час оформлення звільнення працівників, яким зазвичай завершується їх трудова біографія на конкретному підприємстві.

• Установлення дати звільнення працівника

• Перевищення строків випробування

• Неповний розрахунок у разі звільнення

• Надсилання трудової книжки поштою

 

• Особливості укладення договору про надання рекламних послуг

Сьогодні реклама має важливе значення для успішної діяльності практично в усіх сферах бізнесу. Між тим, правовідносини сторін в разі замовлення та надання рекламних послуг також потребують належного оформлення.

• Рекламна діяльність і законодавство

• Оплата в разі невиконання умов договору

• Зразок договору про надання рекламних послуг

 

• Представник роботодавця — перше враження про компанію: секрети вдалих співбесід

Відповідальним за формування команди для проєкту чи добору працівників у вже сформований колектив іноді доводиться ставити не зовсім стандартні запитання кандидатам. Часом навіть доречно попросити пройти психологічні тести чи описати алгоритм дій у гіпотетичній стресовій ситуації. Але трапляються співбесіди, коли ейчари чи безпосередні керівники припускаються стратегічних помилок.

• Які запитання не слід ставити претендентам

• Про відгуки з попередніх місць роботи

• Як побудувати інформативну співбесіду: практичні поради