Департаменти соцзахисту допомагатимуть у реєстрації новонароджених дітей


25 червня 2014 року Уряд своєю постановою врегулював Порядок призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми, повідомляє Мінсоцполітики.

Відтепер батьки новонародженої дитини мають змогу звернутися одразу до департаменту соцзахисту населення за призначенням допомоги при народженні дитини, а департаменти в свою чергу мають змогу самі надати документи до Державної міграційної служби для реєстрації дитини. При цьому замість близько шести документів, які були раніше необхідні для реєстрації, потрібно буде пред’явити лише:

  • паспорт;
  • заяву;
  • квитанції про сплату мита або документ про звільнення від його сплати.

Надзвичайно важливою ця норма є для батьків, які тимчасово переселилися з окупованої території АР Крим, міста Севастополя та східних регіонів країни. Наприклад, сім’я, яка переїхала на тимчасове проживання до іншого регіону України, не має можливості зареєструвати дитину, народжену на новому місці проживання, за фактичним місцем прописки. Для того, щоб оформити допомогу при народженні дитини та зареєструвати її, батькам потрібно лише запросити працівників департаментів соцзахисту до свого теперішнього місця перебування, зазначила Міністр соціальної політики Людмили Денісова.